
Taste: Media and Interior Design
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 677 Ft off)
- Discounted price 58 708 Ft (55 912 Ft + 5% áfa)
73 384 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2023. június 26.
- ISBN 9780367758790
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem232 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 494 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 51 Illustrations, black & white; 51 Halftones, black & white 515
Kategóriák
Rövid leírás:
This book traces and explores the evolution of taste from a design perspective: what it is, how it works and what it does.
TöbbHosszú leírás:
This book traces and explores the evolution of taste from a design perspective: what it is, how it works, and what it does.
Karin Tehve examines taste primarily through its recursive relationship to media. This ongoing process changes the relationship between designers and the public, and our understanding of the relationship of individuals to their social contexts. Through an analysis of taste, design is understood to be an active constituent of social life, not as autonomous from it. This book reclaims a term long dismissed from interior design and unveils taste?s role as a powerful social and political agent within systems of aesthetics, affecting both its producers and consumers. Each chapter discusses a taste concept or definition, analyzes its reciprocal relationship with media, and explores its implications for interior design. Illustrated with 70 images, taste?s relationship to media is viewed through a variety of different lenses, including books, photography, magazines, internet, social media and algorithms.
Written primarily for students and scholars of interior design and related design fields, this book will be a helpful resource for all those interested in the question of taste, and is an invitation to produce and consume all media critically.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction 1. Taste and books 2. Taste and photography 3. Taste and mass-media 4. Taste and magazines 5. Taste and ?zines 6. Taste and the internet 7. Taste and social media 8. Taste and algorithms Conclusion: The future of taste
Több
Taste: Media and Interior Design
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
73 384 Ft