Syntheses of Higher Education Research: What We Know
 
A termék adatai:

ISBN13:9781350128736
ISBN10:1350128732
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:288 oldal
Méret:244x169 mm
Súly:662 g
Nyelv:angol
Illusztrációk: 10 bw illus
265
Témakör:

Syntheses of Higher Education Research

What We Know
 
Kiadó: Bloomsbury Academic
Megjelenés dátuma:
Kötetek száma: Hardback
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 90.00
Becsült forint ár:
43 470 Ft (41 400 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

34 776 (33 120 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 8 694 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. június 30.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Hosszú leírás:
As higher education has massified there has been a greater need for higher education research: to better understand and improve practice and provision. The expansion of higher education research has in turn led to systematic reviews and meta-analyses being carried out of areas of the field, so as to synthesise or summarise the qualitative and quantitative findings of this research. These systematic reviews and meta-analyses give an account of where we are now in higher education research. Malcolm Tight takes a global perspective, looking beyond Anglophone originating English Language publishing, particularly Africa, East and South Asia, Europe, Latin America and the Middle East, bringing together their findings to provide an accessible and practical overview.

Bringing together over 96 systematic reviews and 62 meta-analyses focusing on particular topics in higher education research, Tight explores key topics: teaching and learning, course design, the student experience, quality, system policy, institutional management, academic work, and knowledge and research.
Tartalomjegyzék:
Introduction
1. Systematic Reviews and Meta-Analyses
2. Teaching and Learning
3. Course Design
4. The Student Experience
5. Quality
6. System Policy
7. Institutional Management
8. Academic Work
9. Knowledge and Research
10. Conclusions
References
Index