
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 78.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 998 Ft off)
- Kedvezményes ár 35 979 Ft (34 266 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
39 976 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma és címe Getting the Measure of Your Business v. 3
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 2002. június 13.
- ISBN 9780521750318
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem156 oldal
- Méret 246x175x15 mm
- Súly 356 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
A guide for managers and manufacturing consultants to developing and implementing performance measurement systems.
TöbbHosszú leírás:
Understanding how your manufacturing business performs is essential to remaining competitive, but is extremely difficult to do. The main purpose of this book is to provide directors, managers, change agents and consultants with simple but effective tools to help design and implement performance measurement systems, such as the Balanced Scorecard. It contains specific tools which will be of interest to practising managers and consultants. These tools and techniques have been developed over many years and honed through application in companies such as Rolls-Royce Aerospace and Federal Mogul. Besides large multi-nationals, the techniques have also been used effectively in medium and smaller sized entreprises and are appropriate to any manufacturing company employing fifty people or more. Supporting material is available online at www.cambridge.org/9780521750318. This book also forms part of a three-volume set covering business strategy, performance, and competencies.
TöbbTartalomjegyzék:
Part I. Process Overview: 1. What is performance and why measure it?; 2. What does a performance measurement system include?; 3. The process of performance measurement system design; 4. Summary of phase 1 of the procedure; 5. Summary of phase 2 of the procedure; 6. Participation; 7. Internal participation; 8. External participation; 9. Process and project management; 10. Launching the process; 11. Further reading; Part II. Selecting a Facilitator: 12. Launching the process; 13. The workbook; 14. What are our main customer-product groups?; 15. What are our business objectives?; 16. Are we achieving our business objectives?; 17. Have we chosen the right measures?; 18. Using our measures to manage the business; 19. What can we use to drive performance towards our objectives?; 20. Which performance drivers are the most important?; 21. How do we know these drivers are working?; 22. Have we chosen the right measures for the drivers?; 23. Using these measures to drive business performance.
Több