
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 79.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 7 996 Ft off)
- Kedvezményes ár 31 986 Ft (30 462 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
39 981 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 2002. június 13.
- Kötetek száma 1#1 pieces
- ISBN 9780521750295
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem124 oldal
- Méret 247x176x16 mm
- Súly 315 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
A uniquely structured guide to developing, presenting and implementing manufacturing strategy.
TöbbHosszú leírás:
The right manufacturing strategy is vital to maintaining profitability and running an efficient business. Manufacturing, however, is a complex business, and it is often difficult to know where to start when reviewing and developing long term strategic plans. This industry guide explains in clear, simple stages how to review your current processes and procedures, and how to build on this information to develop, present and implement new manufacturing strategies. Based on a uniquely structured approach developed over many years with major industry clients, including Rolls-Royce and Federal Mogul, its holistic approach can be applied to every area of operations from the entire organisation down to individual business units or processes. Supporting material is available online at www.cambridge.org/9780521750295. Written for managers of small-medium sized businesses and industry consultants, this book also forms part of a three volume set covering business strategy, performance, and competencies.
TöbbTartalomjegyzék:
Part I. Introduction to Strategy and an Overview of the Approach: 1. What is strategy?; 2. What is manufacturing strategy?; 3. Overview of the approach; Part II. Selecting a Facilitator; Part III. Why Start and How to Start?: 1. History and argument; 2. Comments from users and non-users; 3. Time, resources and planning the first steps; 4. Do you have a problem (1)?; 5. Do you have a problem (2)?; Part IV. The Process: 1. Grouping products; 2. What are the objectives of our business?; 3. What is our current strategy?; 4. Can current strategy achieve our objectives?; 5. Navigating toward our business objectives; 6. Embedding strategy-making into the culture.
Több