
Story and Simulations for Serious Games
Tales from the Trenches
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 35.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 643 Ft off)
- Kedvezményes ár 14 571 Ft (13 878 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
18 214 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2006. november 15.
- ISBN 9780240807881
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem264 oldal
- Méret 246x189 mm
- Súly 490 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
First Published in 2007. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
TöbbHosszú leírás:
How to create a simulation where participants have a sense of freedom and personal control while still maintaining the structure necessary for an effective story is a difficult task indeed. This book examines how to create an engaging, effective story (necessary to teach participants), while relating practical considerations of building a simulation. It also looks at stories as classic ways of teaching and gathering knowledge and considers other theories of interactive narrative design such as synthetic story creation and management and participant-generated story experiences. It also discusses enabling technologies in artificial intelligence, synthetic characters design and development, speech recognition technology, 3D modelling, and the future of story-driven games. Story Driven Simulations reviews the existing efforts in this field as well as focusing on the recent efforts of Paramount Pictures and The Institute for Creative Technologies at the University of Southern California, where this expert author team created successful simulations for the U.S. Army, Department of Defense, as well as other educational simulations.
"How to create a simulation where participants have a sense of freedom and personal control while still maintaining the structure necessary for an effective story is a difficult task indeed. This book examines how to create an engaging, effective story (necessary to teach participants), while relating practical considerations of building a simulation. - Tech Trends, April 2007
Tartalomjegyzék:
INTRODUCTION; PART ONE: STORIES; PART TWO: CHARACTERS; PART THREE: STORY STRUCTURE CASE STUDIES; PART FOUR: GAME DESIGN; PART FIVE: EXPERIENCE MANAGEMENT; PART SIX: BUILDING THE IMMERSIVE ENVIRONMENT; PART SEVEN: STORY DEVELOPMENT CASE STUDIES; PART EIGHT: THE FUTURE OF DISTANCE LEARNING; PART NINE: THE FUTURE OF STORY DRIVEN GAMES; CONCLUSION
Több