• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    STEM to STREAMS: Toward a More Equitable Vision of STEM Education

    STEM to STREAMS by Huffman, Douglas; Feldman, Kelli R.; Herrick, Imogen R.;

    Toward a More Equitable Vision of STEM Education

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 25.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        12 652 Ft (12 050 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 012 Ft off)
      • Discounted price 11 640 Ft (11 086 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Rowman & Littlefield Publishers
    • Megjelenés dátuma 2025. május 20.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9781475874242
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem164 oldal
    • Méret 228x152 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 15 BW Illustrations
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    In STEM to STREAMS the authors explore ways to create a more inclusive and equitable STEM world that opens new pathways for all students to enter and thrive in STEM. Using STREAMS as a metaphor they address the challenges of integrating the arts, humanities and social sciences into STEM. Using practical examples, this book aims to provide educators and educational researchers with new ways of thinking about how to merge disciplines to create a more equitable and dynamic vision of STEM.



    How to proceed with STEM education is the challenge addressed in STEM to STREAMS: Towards a More Equitable Vision of STEM Education. The infusion of STEAM into STEM provides stimulating ways to add fresh nourishment and vitality to the field. Using the metaphor of STREAMS, each chapter presents contemporary ways of capitalizing on this vitality in STEM education. However, even with the addition of STREAMS, not all is coming up roses. The treatment of potential difficulties in STREAMS education provides a necessary and thoughtful grounding for these new ideas. This book is a valuable resource for STEM educators looking to expand their vision of STEM education.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface (Douglass Huffman, Kelli Feldman & Imogen Herrick)

    Chapter 1: Estuaries of Learning: Cultivating STREAMS Education Through Small-Scale Transdisciplinary Teaching (Imogen R. Herrick & Michael Lawson)

    Chapter 2: Digital Humanities and STREAMS(Britta Bletscher & Heidi L. Hallman)

    Chapter 3: Computer Science Curriculum for Culturally and Linguistically Diverse Students (Clare Baek, Sharin Jacob, Dana Saito-Stehberger, Leiny Garcia, Santiago Ojeda Ramirez & Mark Warschauer)

    Chapter 4: A Child-Robot Musical Theater for Diverse and Inclusive STREAMS Education for Young Children (Koeun Choi & Myounghoon Jeon)

    Chapter 5: A Transformational Framework for Integrating STEM and Social Justice (Cara Eleonora Daza)

    Chapter 6: Developing a Conceptual Framework for Early Childhood STREAMS Instruction: Integrating Social Emotional Competencies (Amanda Bennett)

    Chapter 7: Building a Diverse Stream of Engineers: The IDEA BioE Project (Meagan M. Patterson, Prajnaparamita (Prajna) Dhar & Douglas Huffman)

    Chapter 8: Beyond the Technocratic Views of Engineering (Gillian Roehrig)

    Afterword (Douglass Huffman, Imogen Herrick & Kelli Feldman)

    About the Authors

    About the Editors

    Több