• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • STEM Inquiry and Its Practice in K-12 Classrooms: Activities, Characteristics, and Enactment

    STEM Inquiry and Its Practice in K-12 Classrooms by Tan, Aik-Ling; Teo, Tang Wee; Chang, Jina;

    Activities, Characteristics, and Enactment

    Sorozatcím: Routledge Research in STEM Education;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 19.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        10 116 Ft (9 635 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 023 Ft off)
      • Discounted price 8 093 Ft (7 708 Ft + 5% áfa)

    10 116 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. július 30.

    • ISBN 9781032727691
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem168 oldal
    • Méret 216x138 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 48 Illustrations, black & white; 35 Halftones, black & white; 13 Line drawings, black & white; 21 Tables, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Through examining the theoretical ideas of disciplinarity and disciplinary practices, the book presents instructional aspects for teachers to explore when engaged with integrated STEM inquiry.

    Több

    Hosszú leírás:

    Through examining the theoretical ideas of disciplinarity and disciplinary practices, the book presents instructional aspects for teachers to explore when engaged with integrated STEM inquiry.


    Are you interested to understand the difference between science inquiry and STEM inquiry? Do you want to introduce integrated STEM problem solving to your students but need help with the key features of STEM inquiry? This book presents in-depth discussions related to the features and affordances of integrated STEM inquiry. Written for K-12 teachers and teacher educators, this book conceptualises STEM inquiry and integrated STEM and their enactment, using three practical STEM instructional frameworks: problem-centric, solution/design-centric, and user-centric STEM. The three STEM instructional frameworks serve as a key anchor for teachers to interpret and apply when planning various STEM lessons in meaningful, practical, and coherent ways.


    Whether you are an aspiring K-12 STEM teacher or an in-service teacher teaching K-12 students, the ideas of integrated STEM inquiry presented in this book challenge educators to think about the principles of integrated STEM inquiry and how they can be incorporated into classroom practice and lessons.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Making Sense of STEM Inquiry: Reasons, Inquiry, and Problem Solving  2. Planning for Integrated STEM  3. Disciplinarity in Integrated STEM Inquiry  4. Assessing Integrated STEM Inquiry  5. Enactment of Integrated STEM Inquiry in Classrooms  6. Working as a Multidisciplinary Team  7. Learning from Nature?s Design  8. Growing Humanistic Values through Integrated STEM Inquiry  9. Working with Evidence in Integrated STEM Inquiry  10. Using Expert Voices to Increase Task Authenticity  11. Conclusions

    Több