• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Statistics for HCI: Making Sense of Quantitative Data

    Statistics for HCI by Dix, Alan;

    Making Sense of Quantitative Data

    Sorozatcím: Synthesis Lectures on Human-Centered Informatics;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 64.19
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        27 229 Ft (25 932 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 446 Ft off)
      • Discounted price 21 783 Ft (20 746 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    Many people find statistics confusing, and perhaps even more confusing given recent publicity about problems with traditional p-values and alternative statistical techniques including confidence intervals and Bayesian statistics. This book aims to help readers navigate this morass: to understand the debates, to be able to read and assess other people's statistical reports, and make appropriate choices when designing and analysing their own experiments, empirical studies, and other forms of quantitative data gathering.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface.- Acknowledgments.- Introduction.- The unexpected wildness of random.- Properties of randomness.- Characterising the random through probability distributions.- Probing the unknown.- Traditional statistics.- Bayesian methods.- Common issues.- Differences and distinctions.- Gaining power -- the dreaded `too few participants'.- So what? --- making sense of results.- Moving forward: the future of statistics in HCI.- Bibliography.- Author's Biography.- Index .

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Statistics for HCI: Making Sense of Quantitative Data

    Statistics for HCI: Making Sense of Quantitative Data

    Dix, Alan;

    27 229 Ft

    next