• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Space Planning for Commercial Office Interiors

    Space Planning for Commercial Office Interiors by Bakker, Mary Lou;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 90.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        45 549 Ft (43 380 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 555 Ft off)
      • Discounted price 40 994 Ft (39 042 Ft + 5% áfa)

    45 549 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 3
    • Kiadó Fairchild Books
    • Megjelenés dátuma 2025. július 24.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9781501387876
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem oldal
    • Méret 446x294x188 mm
    • Súly 1241 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 320 bw illus
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Space Planning for Commercial Office Interiors, Third Edition, provides a thorough and engaging look at the entire process of space planning, from meeting the client for the first time to delivering a beautifully rendered and creative space plan that addresses all of the client's needs. The author takes readers through a step-by-step method that includes establishing client requirements, developing and translating ideas into design concepts, drafting layouts, and ultimately combining these layouts into well-organized, effective floor plans replete with offices, workstations, support rooms, and reception areas. Covering issues such as circulation, spatial and square footage calculations, building codes, adaptation to exterior architecture, ceiling systems, barrier-free designs, and LEED requirements along the way, the text presents all of the key principles, processes, and tasks associated with laying out interior space to optimize the health, safety, and wellness of its occupants. Thoughtfully organized, with useful exercises to help the reader master the entire process and lessons that can be applied to all types of designed interiors, this book is an indispensable learning tool for intermediate-level students in interior design, architecture, facilities management, and construction management as well as professional designers and office managers anticipating a corporate move.

    New to this Edition:
    -Discussion of the workplace post Covid-19 pandemic
    -Exploration of remote working and virtual conferencing considerations
    -Inclusion of CIDA, LEED, Green, ADA, and IBC codes required for office space planning

    STUDIO Features Include:
    -Study smarter with self-assessment quizzes featuring scored results and personalized study tips
    -Review concepts with flashcards of essential vocabulary

    Instructor Resources
    -Instructor's Guide to help integrate the text into your classroom
    -PowerPoint Slides for every chapter

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface
    Acknowledgments
    Abbreviations
    Codes for Space Planning
    Epigraph

    1. Introduction to Space Planning
    2. Clients and their Organizations
    3. Discovery Process
    4. Contract Furniture
    5. Circulation and Clearances
    6. Room Envelopes and Typical Private Office Layouts
    7. Typical Workstation Layouts
    8. Conference Rooms
    9. Reception Areas or Rooms
    10. Coffee and Other Food Rooms
    11. Support Rooms and Functions
    12. Program Report
    13. Building Footprint and Project Information
    14. Space Planning
    15. Presentation of Plans

    Appendix A: Client Profiles
    Appendix B: Building Location
    Appendix C: Program Questionnaire
    Appendix D: Raw Space
    Appendix E: Circulation Plan Views
    Appendix F: Inventory Forms

    Metric Conversion Table
    Glossary
    References
    Photo Credits
    Index

    Több