• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Social Psychology with SocialSense CD-ROM and PowerWeb

    Social Psychology with SocialSense CD-ROM and PowerWeb by Myers, David;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 99.91
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        50 564 Ft (48 156 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 056 Ft off)
      • Discounted price 45 507 Ft (43 340 Ft + 5% áfa)

    50 564 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 8
    • Kiadó McGraw-Hill Higher Education
    • Megjelenés dátuma 2004. szeptember 1.

    • ISBN 9780072977516
    • Kötéstípus Kötés ismeretlen
    • Terjedelem oldal
    • Méret 261x221x32 mm
    • Súly 1728 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    David Myers' Social Psychology continues to set the standard by which other Social Psychology texts are judged. Its renowned author?s engaging writing style and unique, intimate voice make the text compelling without being simplistic. The organization logically moves the student through the study of how people think about, influence, and relate to one another, with an appropriate balance of basic research and application. This edition features additional contemporary research, supplemented by video clips and vignettes that demonstrate social psychology's relevance.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Introducing Social Psychology



    Part 1: Social Thinking

    Chapter 2: The Self in a Social World

    Chapter 3: Social Beliefs and Judgments

    Chapter 4: Behavior and Attitudes



    Part 2: Social Influence

    Chapter 5: Genes, Culture, and Gender

    Chapter 6: Conformity

    Chapter 7: Persuasion

    Chapter 8: Group Influence



    Part 3: Social Relations

    Chapter 9: Prejudice: Disliking Others

    Chapter 10: Aggression: Hurting Others

    Chapter 11: Attraction and Intimacy: Liking and Loving Others

    Chapter 12: Helping

    Chapter 13: Conflict and Peacemaking



    Part 4: Applying Social Psychology

    Chapter 14: Social Psychology in the Clinic

    Chapter 15: Social Psychology in Court

    Chapter 16: Social Psychology and the Sustainable Future



    Epilogue

    Glossary

    References

    Acknowledgments

    Name Index

    Subject Index

    Több

    0