• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Social Media Theory and Communications Practice

    Social Media Theory and Communications Practice by Lehmann, Whitney;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        73 384 Ft (69 890 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 677 Ft off)
      • Discounted price 58 708 Ft (55 912 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Fusing the academic with the applied, this book provides a comprehensive introduction to social media for future communications professionals.

    Több

    Hosszú leírás:

    Fusing the academic with the applied, this book provides a comprehensive introduction to social media for future communications professionals.


    While most social media texts approach the subject through either a theoretical, scholarly lens or a professional, practical lens, this text offers a much-needed linkage of theory to the practical tactics employed by social media communicators. Concise and conversational chapters break down the basics of both social media theory and practice and are complemented by sidebars written by scholars and industry professionals, chapter summaries and end-of-chapter exercises.


    This book is ideal for introductory social media courses in communication, public relations and mass communication departments, as well as courses in digital media and public relations.


    Online resources include social media writing templates, sample posts and content calendar templates. Please visit www.routledge.com/9781032185873.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction Part 1: What is Social Media? 1. Defining Social Media 2. Evolution of Social Media 3. Categories of Social Media 4. Social Media by Demographics, Psychographics and Region Part 2: Social Media and Theory 5. Theory and Communication Research 6. Mass Communication Approaches 7. Human Communication Approaches 8. Integrated Approaches Part 3: Social Media Practice and Strategy 9. Developing a Strategic Social Media Presence 10. Social Media Projects, Programs and Campaigns 11. Content Strategies 12.Writing for Social Media 13. Customer Service and Crisis Management 14. Social Media Law and Ethics

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Social Media Theory and Communications Practice

    Social Media Theory and Communications Practice

    Lehmann, Whitney;

    73 384 Ft

    Too Much Information: Understanding What You Don't Want to Know

    Too Much Information: Understanding What You Don't Want to Know

    Sunstein, Cass R.

    7 750 Ft

    A History of Hungary: Millennium in Central Europe

    A History of Hungary: Millennium in Central Europe

    Kontler, László;

    18 720 Ft

    Law 101: Everything You Need to Know About American Law

    Law 101: Everything You Need to Know About American Law

    Feinman, Jay M.;

    11 635 Ft

    The Emigrant (Esprios Classics): or, Reflections While Descending the Ohio

    The Emigrant (Esprios Classics): or, Reflections While Descending the Ohio

    Thomas, Frederick W.

    8 154 Ft

    Mein New York, dein New York: Die coolsten Spots und Storys der Stadt

    Mein New York, dein New York: Die coolsten Spots und Storys der Stadt

    Bouaouina, Miri;

    9 332 Ft

    Making Model Victorian Stationary Engines

    Making Model Victorian Stationary Engines

    Hart, Stewart B;

    10 116 Ft

    Liberating Shakespeare: Adaptation and Empowerment for Young Adult Audiences

    Liberating Shakespeare: Adaptation and Empowerment for Young Adult Audiences

    Flaherty, Jennifer; Uman, Deborah; (ed.)

    32 896 Ft

    next