
Social Media Theory and Communications Practice
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 39.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 048 Ft off)
- Discounted price 16 191 Ft (15 420 Ft + 5% áfa)
20 238 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2023. július 31.
- ISBN 9781032185873
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem220 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 410 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 1 Tables, black & white 525
Kategóriák
Rövid leírás:
Fusing the academic with the applied, this book provides a comprehensive introduction to social media for future communications professionals.
TöbbHosszú leírás:
Fusing the academic with the applied, this book provides a comprehensive introduction to social media for future communications professionals.
While most social media texts approach the subject through either a theoretical, scholarly lens or a professional, practical lens, this text offers a much-needed linkage of theory to the practical tactics employed by social media communicators. Concise and conversational chapters break down the basics of both social media theory and practice and are complemented by sidebars written by scholars and industry professionals, chapter summaries and end-of-chapter exercises.
This book is ideal for introductory social media courses in communication, public relations and mass communication departments, as well as courses in digital media and public relations.
Online resources include social media writing templates, sample posts and content calendar templates. Please visit www.routledge.com/9781032185873.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction Part 1: What is Social Media? 1. Defining Social Media 2. Evolution of Social Media 3. Categories of Social Media 4. Social Media by Demographics, Psychographics and Region Part 2: Social Media and Theory 5. Theory and Communication Research 6. Mass Communication Approaches 7. Human Communication Approaches 8. Integrated Approaches Part 3: Social Media Practice and Strategy 9. Developing a Strategic Social Media Presence 10. Social Media Projects, Programs and Campaigns 11. Content Strategies 12.Writing for Social Media 13. Customer Service and Crisis Management 14. Social Media Law and Ethics
Több
Redcon Rising: And Falling. and Rising Again.
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
11 651 Ft

Social Media Theory and Communications Practice
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 238 Ft

Old Rage: 'One of our best-loved actor's powerful riposte to a world driving her mad? - DAILY MAIL
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
5 055 Ft

Africanizing Anthropology ? Fieldwork, Networks, and the Making of Cultural Knowledge in Central Africa: Fieldwork, Networks, and the Making of Cultural Knowledge in Central Africa
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
48 585 Ft