ISBN13: | 9781032251776 |
ISBN10: | 1032251778 |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 442 oldal |
Méret: | 254x178 mm |
Súly: | 980 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 48 Illustrations, black & white; 47 Halftones, black & white; 1 Line drawings, black & white; 13 Tables, black & white |
721 |
Marketing, kommunikáció, PR
Média- és kommunikációs ipar
Az internetről általában
Média és kommunikációtudomány általában
Újságírás, zsurnalisztika
További könyvek a jog területén
Marketing, kommunikáció, PR (karitatív célú kampány)
Média- és kommunikációs ipar (karitatív célú kampány)
Az internetről általában (karitatív célú kampány)
Média és kommunikációtudomány általában (karitatív célú kampány)
Újságírás, zsurnalisztika (karitatív célú kampány)
További könyvek a jog területén (karitatív célú kampány)
Social Media Communication
GBP 135.00
Kattintson ide a feliratkozáshoz
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
This updated fourth edition presents a wide-scale, interdisciplinary guide to social media communication. Examining platforms like Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, Twitter and YouTube, the book analyzes social media's use in journalism, public relations, advertising, and marketing.
This updated fourth edition presents a wide-scale, interdisciplinary guide to social media communication. Examining platforms like Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, Twitter and YouTube, the book analyzes social media's use in journalism, public relations, advertising and marketing.
Lipschultz focuses on key concepts, best practices, data analyses, law and ethics ? all promoting the critical thinking that is needed to use new, evolving and maturing networking tools effectively within social and mobile media spaces. Featuring historical markers and contemporary case studies, essays from some of the industry?s leading social media innovators and a comprehensive glossary, this practical, multipurpose textbook gives readers the resources they will need to both evaluate and utilize current and future forms of social media communication. Updates to the fourth edition include expanded discussion of disinformation, the impact of artificial intelligence (AI), natural language chatbots, virtual and augmented reality technologies and the COVID-19 infodemic.
Social Media Communication is the perfect social media primer for students and professionals and, with a dedicated online teaching guide, ideal for instructors, too.