• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Social Interaction and Professional Identity in Allied Healthcare Education

    Social Interaction and Professional Identity in Allied Healthcare Education by Walsh, Irene; Reynolds, Niamh; Jagoe, Caroline;

    Sorozatcím: Studies in Social Interaction;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 95.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        48 079 Ft (45 790 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 3 846 Ft off)
      • Discounted price 44 233 Ft (42 127 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Edinburgh University Press
    • Megjelenés dátuma 2025. április 30.
    • Kötetek száma Print PDF

    • ISBN 9781474403153
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 7 B&W figures
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Analyses how professional identity is negotiated through social interaction in allied healthcare education and practice.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book considers social interaction as both the means and conduit for professional identity development in Allied Healthcare Professional (AHCP) teaching and learning contexts, from the classroom to the clinic room and beyond.

    Concepts and contexts within AHCP education are presented before empirical data are discussed. Drawing on qualitative data from allied healthcare students and professionals within predominantly the disciplines of speech and language therapy, physiotherapy and occupational therapy, arguments are made for the recognition of social interaction as an explicit process integral to education in this healthcare sphere, yet often taken for granted or deemed a mere by-product of day-to-day activities in teaching and learning. Failing to recognise the value and force of social interaction in such contexts is detrimental to the development of discipline-specific and discipline-generic ways of honing a professional identity, as individuals both reflect upon and navigate the trajectory of their student and professional pathways.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Acknowledgements
    Dedications

    1. Introduction to the Book

    2. Contexts and Constructs of Identity as Negotiated in Social Interaction in Allied Healthcare Education

    3. Professional Identity Formation through Social Interaction in Allied Healthcare Education Contexts

    4. Negotiating Workplace Identity through Social Interaction: An End Goal or Work in Progress for the Student Professional?

    5. Clinical interactions: Towards inhabiting a ‘fulfilled’ Professional Identity

    6. Allied Healthcare Professional Education and Identity in the Context of Social Interaction: Methodological Considerations

    7. ‘We fake it ‘til we make it’: The Role of Pretending (or not) in Social Interactions as Allied Healthcare Students

    8. Social Interaction in Formal and Informal Contexts of Teaching and Learning in Allied Healthcare Education

    9. Owning Professional Identity in Allied Healthcare Education

    10. Future Considerations for Identity Work through Social Interaction in Allied Healthcare Education

    References
    Index

    Több