• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Social First Brands: How Modern Brands Create Community, Loyalty, and Growth

    Social First Brands by Miner, Tom;

    How Modern Brands Create Community, Loyalty, and Growth

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 97.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        49 091 Ft (46 754 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 909 Ft off)
      • Discounted price 44 183 Ft (42 079 Ft + 5% áfa)

    49 091 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Kogan Page
    • Megjelenés dátuma 2025. július 3.

    • ISBN 9781398621701
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem272 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 666 g
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Create an impactful social media strategy that enables you to move beyond trends and create genuine connections with consumers building loyalty and advocacy.

    Több

    Hosszú leírás:

    As platforms come and go, features fall in and out of fashion and consumer preferences change, brands need to understand how to build social media strategies that transcend trends and create genuine connection.

    In Social First Brands, expert Tom Miner explores how brands who put their social media front and center in their marketing efforts are reaping the benefits, building genuine communities with their customers and developing true brand loyalty. With many brands seeing social media solely as a way to mass promote their products, brands who really put social at the front and center are able to connect with consumers in authentic ways creating audience empathy and emotional resonance. By understanding how social media speaks to human behavior, brands who put social first are able to move beyond quick wins and hacks and create genuine connections and conversations between brand and customer delivering real value.

    From understanding the steps for creating a social media strategy that is bespoke, choosing and developing the right personality for your brand on social media or understanding how to create content that is consistent, this book covers everything you need to know to ensure your brand's socials generate loyal fans. With real-world examples from companies such as Crocs, Stanley, Funko and Ryanair, use this book to ensure your social media strategy creates real impact.

    Több