• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Shape Mapping: for Graphics and Visual Computing

    Shape Mapping by Li, Xin;

    for Graphics and Visual Computing

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 59.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        25 027 Ft (23 836 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 251 Ft off)
      • Discounted price 23 776 Ft (22 644 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó VDM Verlag Dr. Müller
    • Megjelenés dátuma 2009. január 1.

    • ISBN 9783639164381
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem144 oldal
    • Súly 195 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Over the last few years, the rapid advancement of 3D
    scanning technologies has brought huge amount of
    high-fidelity surface models and volumetric data
    sets. To effectively model, analyze and reuse these
    models become research thrusts in computer graphics,
    CAGD, vision, visualization, and virtual reality.
    This book covers a fundamental problem called shape
    mapping, i.e. computing bijective correspondence
    between shapes, which can facilitate many of
    aforementioned tasks. One direct application of
    mapping is non-rigid alignment for shape
    comparison/retrieval or deformation tracking. Another
    application is transforming properties, computation,
    or analysis of one object to another object (domain)
    for more efficient or robust process. Despite its
    importance, existing parameterization methods are not
    adequate to map general shapes with complicated
    topology and geometry. Recent research from the
    author of finding effective mapping methods for 2D
    and 3D manifolds is discussed here. It not only
    provides fundamental progress in understanding and
    computing this fundamental geometric problem, but
    also explores great potential of this research in
    broad areas of geometric and visual computing.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Shape Mapping: for Graphics and Visual Computing

    Shape Mapping: for Graphics and Visual Computing

    Li, Xin;

    25 027 Ft

    next