
Shape Mapping
for Graphics and Visual Computing
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 59.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 251 Ft off)
- Discounted price 23 776 Ft (22 644 Ft + 5% áfa)
25 027 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó VDM Verlag Dr. Müller
- Megjelenés dátuma 2009. január 1.
- ISBN 9783639164381
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem144 oldal
- Súly 195 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Over the last few years, the rapid advancement of 3D
scanning technologies has brought huge amount of
high-fidelity surface models and volumetric data
sets. To effectively model, analyze and reuse these
models become research thrusts in computer graphics,
CAGD, vision, visualization, and virtual reality.
This book covers a fundamental problem called shape
mapping, i.e. computing bijective correspondence
between shapes, which can facilitate many of
aforementioned tasks. One direct application of
mapping is non-rigid alignment for shape
comparison/retrieval or deformation tracking. Another
application is transforming properties, computation,
or analysis of one object to another object (domain)
for more efficient or robust process. Despite its
importance, existing parameterization methods are not
adequate to map general shapes with complicated
topology and geometry. Recent research from the
author of finding effective mapping methods for 2D
and 3D manifolds is discussed here. It not only
provides fundamental progress in understanding and
computing this fundamental geometric problem, but
also explores great potential of this research in
broad areas of geometric and visual computing.

Shape Mapping: for Graphics and Visual Computing
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
25 027 Ft