• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Sales Management: Analysis and Decision Making

    Sales Management by Ingram, Thomas N.; LaForge, Raymond W.; Avila, Ramon A.;

    Analysis and Decision Making

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 210.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        106 281 Ft (101 220 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 21 256 Ft off)
      • Discounted price 85 025 Ft (80 976 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 11
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2024. január 22.

    • ISBN 9781032426341
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem376 oldal
    • Méret 280x210 mm
    • Súly 860 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 50 Illustrations, color; 1 Halftones, color; 49 Line drawings, color; 28 Tables, black & white; 99 Tables, color
    • 573

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This eleventh edition of Sales Management continues the tradition of blending the most recent sales management research with the real-life "best practices" of leading sales organizations and sales professionals.

    Több

    Hosszú leírás:

    This 11th edition of Sales Management continues the tradition of blending the most recent sales management research with the real-life "best practices" of leading sales organizations and sales professionals.


    Reflecting today?s emphasis on analytics and customer experience (CX), this edition focuses on the importance of employing different data-based selling strategies for different customer groups, as well as integrating corporate, business, marketing, and sales-level strategies and plans. Sales Management includes coverage of the current trends and issues in sales management, along with real-world examples from the contemporary business world that are used throughout the text to illuminate chapter discussions.


    The new 11th edition includes:



    • Emphasis on data-driven decision making, ethics, the use of artificial intelligence, the customer experience, leadership, sales enablement technology, and new communication technologies

    • Updated end-of-chapter cases with application questions, along with skill-building experiential exercises with discovery investigations and focused role plays, which place students in the role of sales manager

    • Updated ethical dilemmas for students to practice ethical decision making

    • Revised ?Sales Management in Action? boxes

    • Multiple vignettes embedded in each chapter featuring sales management professionals and well-known companies discussing key topics from that chapter

    This text is core reading for postgraduate, MBA, and executive education students studying sales management. An updated online instructor?s manual with solutions to cases and exercises, a revised test bank, and updated PowerPoints is available to adopters.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Changing World of Sales Management Part I: Describing the Personal Selling Function 2. Overview of Personal Selling Part II: Defining the Strategic Role of the Sales Function 3. Organizational Strategies and the Sales Function 4. Sales Organization Structure, Salesforce Deployment, and Forecasting Appendix: Devloping Forecasts Part III: Developing the Salesforce 5. Acquiring Sales Talent: Recruitment and Selection 6. Continual Development of the Salesforce: Sales Training Part IV: Directing the Salesforce 7. Sales Leadership, Management, and Supervision 8. Motivation and Reward System Management Part V: Determining Salesforce Effectiveness and Performance 9. Evaluating the Effectiveness of the Organization 10. Evaluating the Performance of Salespeople

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Sales Management: Analysis and Decision Making

    Sales Management: Analysis and Decision Making

    Ingram, Thomas N.; LaForge, Raymond W.; Avila, Ramon A.;

    106 281 Ft

    next