• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Rhetorics of Value ? Exhibition Design and Communication in Museums and Beyond: Exhibition Design and Communication in Museums and Beyond

    Rhetorics of Value ? Exhibition Design and Communication in Museums and Beyond by Kratz, Corinne A.;

    Exhibition Design and Communication in Museums and Beyond

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 32.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        16 195 Ft (15 424 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 620 Ft off)
      • Discounted price 14 576 Ft (13 882 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó MD ? Duke University Press
    • Megjelenés dátuma 2025. április 29.
    • Kötetek száma Trade Paperback

    • ISBN 9781478030652
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem400 oldal
    • Méret 229x152x15 mm
    • Súly 445 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 107 illustrations, including 12 in color
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Corinne A. Kratz examines exhibition design as communication, analyzing how the multiple media combined and orchestrated through exhibit design create a platform through which visitors forge meanings and values during their exhibit encounters.

    Több

    Hosszú leírás:

    In Rhetorics of Value, Corinne A. Kratz explores how exhibition design creates and conveys values that have the potential to touch, educate, and engage visitors. Drawing on case studies from the Victoria and Albert Museum, museums in South Africa and Kenya, a Hawaiian resort hotel, and the Smithsonian’s National Museum of African American History and Culture, among others, Kratz shows how exhibits help shape and narrate cultural categories, values, and histories while provoking questions and evoking memories and experiences. She crosses contexts to consider ethnographic, history, and art exhibits in national and community museums and other display settings. Through these examples, Kratz traces how exhibition designers combine objects, texts, images, lighting, audio, space, and narratives to craft a complex, multilayered communicative form that visitors experience as they move through museums. By investigating the relationship between audience reception and exhibition design strategies, Kratz contends that through design, exhibits can shape the ways we know, the stories we tell, and our contours of meaning and engagement.

    Rhetorics of Value makes a major contribution to the theory of museum exhibitions by focusing on the relationship between the design of exhibitions and the way they are open to interpretation and their impact. Covering a diverse set of exhibitions, this important book will engage with a wide audience and will influence discourse in museum studies, cultural studies, African studies, and anthropology more generally.”

    Több