ISBN13: | 9781032837253 |
ISBN10: | 103283725X |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 246 oldal |
Méret: | 246x174 mm |
Súly: | 460 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 22 Illustrations, black & white |
673 |
Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek
A művészetről általában
Építészet
Általános gazdasági, üzleti könyvek
Közgazdaságtan
Marketing, kommunikáció, PR
Média- és kommunikációs ipar
Szolgáltatóipar
Építészet
Divattervezés
Környezetvédelem
Területszabályozás
Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek (karitatív célú kampány)
A művészetről általában (karitatív célú kampány)
Építészet (karitatív célú kampány)
Általános gazdasági, üzleti könyvek (karitatív célú kampány)
Közgazdaságtan (karitatív célú kampány)
Marketing, kommunikáció, PR (karitatív célú kampány)
Média- és kommunikációs ipar (karitatív célú kampány)
Szolgáltatóipar (karitatív célú kampány)
Építészet (karitatív célú kampány)
Divattervezés (karitatív célú kampány)
Környezetvédelem (karitatív célú kampány)
Területszabályozás (karitatív célú kampány)
Retail Design
GBP 31.99
Kattintson ide a feliratkozáshoz
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
The economic recession in the developed world and competition for consumer goods from the developing world has led to a re-assessment of the growth-led conventions of the retail industry. In addition, the rapid advance of e-commerce and online shopping has created new challenges for physical stores and the communication and distribution of retai
Chapter 1.Introduction Anthony Kent and Ann Petermans
Chapter 2. Retail Design: a contextual lens Ann Petermans and Anthony Kent
Chapter 3. Retail Design: What???s in The Name? Katelijn Quartier
Chapter 4. Retail Formats Filipe Campelo Xavier da Costa, Gabriel Gallina and Marcelo Halpern
Chapter 5. Retail Environments Bethan Alexander and Anthony Kent
Chapter 6. From Clicks-and-Bricks to Online-to-Offline: The Evolving E-tail/Retail Space as Immersive Media in Hong Kong and Mainland China Tommy Tse and Tsang Ling Tung
Chapter 7. Heritage, Adaptive Reuse and Regeneration in Retail Design Bie Plevoets and Koenraad Van Cleempoel
Chapter 8. Evaluating Retail Design Martin Knox
Chapter 9. Communication and Stakeholders Tiiu Poldma
Chapter 10. Online Retail Design Delia Vazquez and Anthony Kent
Chapter 11. Globalisation and Localisation: the High-End Fashion Retail Perspective Bhakti Sharma
Chapter 12. The Future of Retail and Retail Design Henri Christiaans