
Researching Communications
A Practical Guide to Methods in Media and Cultural Analysis
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 54.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 566 Ft off)
- Kedvezményes ár 22 264 Ft (21 204 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
27 830 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2
- Kiadó Bloomsbury Academic
- Megjelenés dátuma 2007. július 27.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9780340926994
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem440 oldal
- Méret 234x156x23 mm
- Súly 617 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Hosszú leírás:
Researching Communications, Second Edition provides a practical, authoritative, step-by-step guide to media and communications studies students taking courses in communications research. The authors also examine the complementary nature of qualitative and quantitative research methods, and aim to show how these techniques hold up in practice. The new edition also incorporates new information on using archives and computers as well as the use of the internet as a resource for research.
'This is an enormously useful text for anyone interested in an up-to-date guide to cultural analysis; it will be indispensible for teaching research methods in communication studies.' - Hanno Hardt, University of Iowa