
Recycled Culture in Contemporary Art and Film
The Uses of Nostalgia
Sorozatcím: Cambridge Studies in Film;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 34.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 441 Ft off)
- Kedvezményes ár 13 766 Ft (13 110 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
17 207 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 2003. június 9.
- ISBN 9780521016315
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem254 oldal
- Méret 247x133x16 mm
- Súly 360 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 35 b/w illus. 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This study explores works of art and film that resist the pull of the past.
TöbbHosszú leírás:
The reuse of images, plots and genres from film history has become prominent in contemporary culture. In this study, Vera Dika explores this phenomenon from a broad range of critical perspectives, examining works of art and film that resist the pull of the past. Dika provides an in-depth analysis of works in several media, including performance, photography, Punk film, and examples from mainstream American and European cinema. Proclaiming the renewed importance of the image and of genre, she investigates works as diverse as Cindy Sherman's Untitled Film Stills, Amos Poe's The Foreigner, Terence Malick's Badlands, and Francis Ford Coppola's One from the Heart. Her study positions avant-garde art work within the context of contemporary mainstream film practice, as well as in relationship to their historical moment.
TöbbTartalomjegyzék:
1. The returned image; 2. Art and film: New York City in the late 1970s: Jack Goldstein, Robert Longo, Cindy Sherman, Amos Poe; 3. Generic returns - the dream has ended: Badlands, Texas Chainsaw Massacre, The Shootist, The Last Waltz; 4. Re-considering the nostalgia film: American Graffiti, The Conformist, Rocky Horror Picture Show; 5. A return to the 1950s - the dangers in Utopia: Grease, Last Exit to Brooklyn; 6. Coppola and Scorsese - authorial views: Apocalypse Now, One From the Heart, The Last Temptation of Christ; 7. To destroy the sign: Gus Van Sant's Psycho, Geronimo, JFK.
Több