
Quality and the Academic Library
Reviewing, Assessing and Enhancing Service Provision
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 56.95
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 416 Ft off)
- Discounted price 21 742 Ft (20 706 Ft + 5% áfa)
24 158 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Chandos Publishing
- Megjelenés dátuma 2016. február 17.
- ISBN 9780128021057
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem336 oldal
- Méret 228x152 mm
- Súly 380 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Quality and the Academic Library: Reviewing, Assessing and Enhancing Service Provision provides an in-depth review and analysis of quality management and service quality in academic libraries. All aspects of quality are considered in the book, including quality assessment, quality review, and quality enhancement.
An overview of quality management and service quality concepts, principles, and methods leads to a detailed consideration of how they have been applied in universities and their libraries. A case study approach is used with different perspectives provided from the different stakeholders involved in the quality processes.
All contributors adopt a critical reflection approach, reflecting on the implications, impact, and significance of the activities undertaken and the conclusions that can be drawn for future developments. The book concludes with an overall reflection on quality management and service quality in academic libraries with a final analysis of priorities for the future.
TöbbTartalomjegyzék:
- Chapter 1: Quality Management and Service Quality Overview
- Chapter 2: Quality, universities and their libraries
- Chapter 3: State of the Art: Interviews and survey
- Chapter 4: Reviews of the overall service
- Chapter 5: Reviews of individual services
- Chapter 6: Student support and feedback
- Chapter 7: Research support
- Chapter 8: Quality methods used by academic libraries: doing it ourselves
- Chapter 9: Reflections