• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Principles of American Journalism: An Introduction

    Principles of American Journalism by Craft, Stephanie; Davis, Charles N.; Jenkins, Joy;

    An Introduction

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 53.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        27 324 Ft (26 023 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 465 Ft off)
      • Discounted price 21 859 Ft (20 818 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 4
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. április 25.

    • ISBN 9781032456300
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem260 oldal
    • Méret 254x178 mm
    • Súly 480 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 26 Illustrations, black & white; 26 Halftones, black & white
    • 698

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Designed to engage, inspire, and challenge students while laying out the fundamentals of the craft, this textbook - now in its fourth edition - introduces readers to the core values of journalism and its singular role in a democracy.

    Több

    Hosszú leírás:

    Designed to engage, inspire and challenge students while laying out the fundamentals of the craft, this textbook?now in its fourth edition?introduces readers to the core values of journalism and its singular role in a democracy.


    From the First Amendment to artificial intelligence, this popular textbook provides a comprehensive exploration of the guiding principles of journalism and what makes it unique. Authors Stephanie Craft, Charles N. Davis and Joy Jenkins cover the profession's ethical and legal foundations, its historical and modern precepts, the economic landscape of journalism, the relationships among journalism and other social institutions and the key issues and challenges that contemporary journalists face. They also discuss the current ambiguities and transitions?economic and technological?occurring in the field, from nonprofit news sites to social media?s effects on journalism.


    Filled with relevant case studies, exercises and discussion questions that encourage critical thinking about journalism and its role in society, this book helps students become better-informed media consumers as well as more mindful practitioners of journalism.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. The Mirror, the Watchdog, and the Marketplace  2. What is Journalism?  3. Making Journalism: New Ways Honor Timeless Values  4. The Independent Journalist  5. From Disruption, New Models Emerge   6. What do Journalists Owe Us?  7. The Foundations of Free Expression  8. Conclusion: The Power of the Free Press




    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Principles of American Journalism: An Introduction

    Principles of American Journalism: An Introduction

    Craft, Stephanie; Davis, Charles N.; Jenkins, Joy;

    27 324 Ft

    next