• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Political Marketing: Theory and Concepts
      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 147.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        74 396 Ft (70 854 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 879 Ft off)
      • Discounted price 59 517 Ft (56 683 Ft + 5% áfa)

    74 396 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó SAGE Publications Ltd
    • Megjelenés dátuma 2013. május 13.

    • ISBN 9780857025807
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem224 oldal
    • Méret 242x170 mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Written by authoritative figures in the field, this unique textbook provides students with an in-depth understanding of the fundamental theoretical and conceptual groundings of political marketing.

    Több

    Hosszú leírás:

    Political Marketing: Theories and Concepts provides students with a valuable and critical understanding of how political parties use marketing to attain their aims. Unlike other textbooks, this text explicitly focuses on the theoretical underpinnings and cutting edge concepts used by political parties, allowing students to gain key insights into how they win elections and remain in power. With an engaging and thought provoking topic selection, these field-leading authors have ensured that this often complex and theoretically advanced topic is clearly accessible for a student audience and novice researchers.

     Key features of each chapter include:

    - Short chapter introduction and learning summaries

    - Discussion questions to share in the classroom

    - Annotated suggestions for further reading

    - Lists of key terms to consider

    This text is essential reading for advanced undergraduate and postgraduate students on political marketing courses.

     

    Dr Robert P. Ormrod, University of Aarhus, Denmark

    Dr Stephan C. Henneberg, University of Manchester

    Professor Nicholas J. O'Shaughnessy, Queen Mary, University of London



    'Ormrod, Henneberg and O'Shaughnessy have produced an excellent introductory text on political marketing. I particularly liked its focus on critical, ethical and symbolic aspects of political marketing; areas which are relatively poorly considered elsewhere in the political marketing literature' -
    Dr. Paul Baines
    Professor of Political Marketing, Cranfield School of Management, UK

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction
    Theorical Issues in Political Marketing
    Defining Political Marketing
    Theories and Concepts in Political Marketing
    The Triadic Interaction Model of Political Exchange
    Critical Perspectives on Political Marketing
    Political Marketing and Theories of Democracy
    The Ethics of Political Marketing
    Conceptual Issues in Political Marketing
    Political Relationship Marketing
    Strategic Political Postures
    Political Market Orientation
    Political Marketing Strategy and Party Organizational Structure
    Symbolism in Political Marketing
    Conclusion: Research Agendas for Political Marketing and Political Marketing Management

    Több