• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Planning Focus Groups

    Planning Focus Groups by Morgan, David L.;

    Sorozatcím: Focus Group Kit; 2;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 84.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        42 512 Ft (40 488 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 502 Ft off)
      • Discounted price 34 010 Ft (32 390 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    David L Morgan covers the wide range of practical tasks required in the course of a research project when using focus groups. Throughout, Planning Focus Groups emphasizes the clarifying purposes of the research project in order to collect data that meet the goals. The author extensively and concisely covers the basic decisions that are necessary to plan a research project using focus groups, such as who should be in the groups, the total number of groups, their size and much more. This volume also features a detailed discussion of personnel and budgets. Among the other topics covered are recruitment, selecting locations, and recording and managing data. Practical material includes checklists and recruitment tools.

    Több

    Hosszú leírás:

    Author David L. Morgan covers the wide range of practical tasks required in the course of a research project when using focus groups. Throughout, Planning Focus Groups emphasizes the clarifying purposes of the research project in order to collect data that meet the goals. The author extensively and concisely covers the basic decisions that are necessary to plan a research project using focus groups, such as who should be in the groups, the total number of groups, their size, and much more. This volume also features a detailed discussion of timelines, personnel, and budgets. Among the other topics covered are recruitment, selecting locations, and recording and managing data. Practical material includes checklists, recruitment tools, timelines, and budgets.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Guiding Principles of Planning
    Planning and Timelines
    Personnel and Budgeting
    Deciding on the Degree of Structure
    Deciding on the Group Composition
    Deciding on Group Size
    Deciding on the Number of Groups
    Recruiting the Participants
    Setting Up the Sessions
    Checklist for Planning Focus Groups

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Planning Focus Groups

    Planning Focus Groups

    Morgan, David L.;

    42 512 Ft

    next