Pioneers of the Global Art Market: Paris-Based Dealer Networks, 1850-1950
 
A termék adatai:

ISBN13:9781501342769
ISBN10:1501342762
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:312 oldal
Méret:234x156 mm
Súly:684 g
Nyelv:angol
Illusztrációk: 16 colour & 56 bw illus
0
Témakör:

Pioneers of the Global Art Market

Paris-Based Dealer Networks, 1850-1950
 
Kiadó: Bloomsbury Visual Arts
Megjelenés dátuma:
Kötetek száma: Hardback
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 90.00
Becsült forint ár:
43 470 Ft (41 400 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

37 819 (36 018 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 13% (kb. 5 651 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Nem tudnak pontosabbat?
 
 
Hosszú leírás:


Tartalomjegyzék:
List of Plates
List of Figures
Series Editor's Introduction
Acknowledgements

1. Introduction: Pioneers of the Global Art Market: Paris-Based Dealer Networks, 1850-1950, Christel H. Force (The Metropolitan Museum of Art, USA)

2. Parisian Dealers and the American Market, 1860-1920, Paolo Serafini (Sapienza Universita di Roma, Italy), translated by Angelica Modabber

3. Old and New Worlds: Durand-Ruel and the International Market for Impressionism, Jennifer A. Thompson (Philadelphia Museum of Art, USA)

4. Moving Mountains: Paris-Based Dealers and the Economics of Translocation, David M. Challis (Melbourne University, Australia)

5. Daniel-Henry Kahnweiler's International Partnerships, 1907-1937, Vérane Tasseau (Independent Scholar, France), translated by Celia Abele

6. Promoting Modernism in the 1920s: The Art Journals of Paul Guillaume, Léonce Rosenberg, and Alfred Flechtheim, Ambre Gauthier (Marc Chagall Foundation, Paris, France)

7. Paul Guillaume, Marius de Zayas and African Arts: A Transatlantic Partnership, 1914-1923, Yaëlle Biro (The Metropolitan Museum of Art, USA)

8. The Thannhauser Galleries: Forming International Alliances in an Era of Change, Valerie Nikola Ender (University of Cologne, Germany)

9. "A Viking sailing over the savage sea, far, far to the north": Walther Halvorsen, Christel H. Force (The Metropolitan Museum of Art, USA)

10. When French Dealers "Turned their Eyes Towards Scandinavia": The Svensk-Franska Konstgalleriet in Stockholm, Christina Brandberg (University of Loughborough, UK)

11. The Galerie Paul Rosenberg and the American Market in the Interwar Era, MaryKate Cleary (New York University, USA)

12. International Dealer Networks and the Market for Impressionism in London and Glasgow: Etienne Bignou, A.J. McNeill Reid, and Ernest Lefevre, Frances Fowle (University of Edinburgh, UK)

13. Etienne Bignou: The Gallery as Antechamber of the Museum, Christel H. Force (The Metropolitan Museum of Art, USA)

14. Capricious Cohorts: René Gimpel's Associates, Rivals, and Patrons Diana J. Kostyrko (Australian National University, Australia)

15. Valentine Dudensing and the Valentine Gallery: Selling the US on the School of Paris, Julia May Boddewyn (Independent Scholar, USA)

16. Conclusion, Veronique Chagnon-Burke (Christie's Education, New York, USA)

Author Biographies
Index