
Picturing the Passion in Late Medieval Italy
Narrative Painting, Franciscan Ideologies, and the Levant
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 63.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 377 Ft off)
- Kedvezményes ár 25 507 Ft (24 293 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
31 884 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma New ed
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 1998. február 13.
- ISBN 9780521639262
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem290 oldal
- Méret 255x205x20 mm
- Súly 772 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 95 b/w illus. 0
Kategóriák
Rövid leírás:
A study of thirteenth-century Italian narrative paintings of the Passion of Christ.
TöbbHosszú leírás:
This study examines the narrative paintings of the Passion of Christ created in Italy during the thirteenth century. Demonstrating the radical changes that occurred in the depiction of the Passion cycle during the Duecento, a period that has traditionally been dismissed as artistically stagnant, Anne Derbes analyses the relationship between these new images and similar renderings found in Byzantine sources. She argues that the Franciscan order, which was active in the Levant by the 1230s, was largely responsible for introducing these images into Italy. But Byzantine art was not imported for its irresistible attraction, as has previously been argued. Rather, Derbes contends, Byzantine images served as vital models, providing formal and iconographic solutions that could be adapted to the Franciscans' own spiritual programme.
'This book is an exemplum of the best 'new' art history in its analysis of texts, social setting and art production.' The Art Newspaper
Tartalomjegyzék:
Introduction: the Passion Cycle in the thirteenth-century painting: Content and context; 1. Passion narratives, icons, and ideologies; 2. The Betrayal of Christ; 3. The trial of Christ; 4. The mocking of Christ; 5. The way to Calvary; 6. The stripping of Christ and the ascent of the cross.
Több