
Picasso's 'Les demoiselles d'Avignon'
Sorozatcím: Masterpieces of Western Painting;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 41.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 150 Ft off)
- Kedvezményes ár 16 600 Ft (15 810 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 750 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 2001. december 24.
- ISBN 9780521586696
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem176 oldal
- Méret 228x153x12 mm
- Súly 309 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Brings together psychological, feminist, historical, and post-colonial perspectives on a significant twentieth-century work.
TöbbHosszú leírás:
Picasso's Les Demoiselles d'Avignon has long been recognized as one of the most significant paintings of the twentieth century. This volume brings together essays from a variety of methodological and topical perspectives. Yves-Alain Bois finds in the painting the presence of trauma and opens the way to a psychoanalytical exploration. Tamar Garb asks what it could mean to women, focusing on Gertrude Stein as one of the painting's first spectators, while Patricia Leighten uses post-colonial theory to explore its conjunction of prostitution and African themes. Christopher Green asks what the confrontation of the European and the non-European could signify and whether this Picasso work can still be meaningfully linked to the grand narrative of modernist history. Through these various analyses, the contributors explore the power and significance of Les Demoiselles d'Avignon, situating the work within twentieth-century art history as a whole and debates over Primitivism, sexuality, and stylistic change.
TöbbTartalomjegyzék:
1. An introduction to Les Demoiselles d'Avignon; 2. Les Demoiselles d'Avignon and the exhibition of 1988; 3. Painting as trauma; 4. 'To kill the nineteenth century': sex and spectatorship with Gertrude and Pablo; 5. Colonialism, 'l'Art Negre' and Les Demoiselles d'Avignon; 6. In another frame: Les Demoiselles d'Avignon and physical anthropology; 7. 'Naked problems: Sub-African caricatures? Les Demoiselles d'Avignon, Africa and Cubism.
Több