
Organizations, Strategic Risk Management and Resilience
The Impact of COVID-19 on Tourism
Sorozatcím: Routledge Focus on Business and Management;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 19.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 023 Ft off)
- Discounted price 8 093 Ft (7 708 Ft + 5% áfa)
10 116 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2024. január 29.
- ISBN 9781032215600
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem138 oldal
- Méret 216x138 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 20 Illustrations, black & white; 20 Line drawings, black & white 575
Kategóriák
Rövid leírás:
Organizations, Strategic Risk Management and Resilience: The Impact of Covid-19 on Tourism aims to identify, analyse, and underline the importance of having a conceptual framework designed to develop and improve the risk management and resilience for organizations, in particularly during times of crisis.
TöbbHosszú leírás:
Organizations, Strategic Risk Management and Resilience: The Impact of COVID-19 on Tourism aims to identify, analyse and underline the importance of having a conceptual framework designed to develop and improve the risk management and resilience for organizations, particularly during times of crisis.
In the aftermath of COVID-19, it is of paramount importance to predict the trajectory of change in consumer behaviour to help managers identify the basis of a resilience strategy to ideally respond to the current situation. In particular, the book focuses on the analysis and description of the Italian tourism sector, giving a report on how the tourism sector reacted to COVID-19, underlining the importance to adopt a resilient approach relevant for evaluating the effective impact of the pandemic dynamics and to provide support tools for decision-makers to be prepared for the unexpected and to be able to follow a smart adaptation.
The book shows the latest state of knowledge on the topic and will be of interest to students at an advanced level, academics and reflective practitioners in the fields of strategic and risk management and the business of tourism.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction I. Risk and Resilience Management in Turbulent Times II. Resilience Management During the Pandemic Outbreak of Covid-19 III. The Impact of Covid-19 on the Italian Tourism Sector IV. Analysis of Consumer?s Attitudes to a Range of Tourism Activities and Destinations in the Light of Covid-19 Crisis V. Conclusion
Több
Organizations, Strategic Risk Management and Resilience: The Impact of COVID-19 on Tourism
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
10 116 Ft