A termék adatai:

ISBN13:9781915392060
ISBN10:1915392063
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:200 oldal
Súly:800 g
Nyelv:angol
624
Témakör:

Optic

Optical effects in graphic design
 
Kiadó: Thames & Hudson
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 25.00
Becsült forint ár:
12 075 Ft (11 500 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

10 264 (9 775 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 15% (kb. 1 811 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Hosszú leírás:
Optic explores optical effects in contemporary graphic design.

Some art forms have had more of an impact on the language of graphic design than others, but not many have helped contribute the same dynamism, energy and vitality as Op Art. Graphic designers today are rediscovering the optical art of the 1960s with delight, revelling in its experimentation and unexpected outcomes.

It is the purpose of Optic to attempt a survey of optical effects in graphic design and to help distinguish their various forms.

Cover features an applied spinning optical disc, with three different colourways (green, yellow and grey) - orders will be selected at random.