• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • New Practices - New Pedagogies: A Reader

    New Practices - New Pedagogies by Miles, Malcolm;

    A Reader

    Sorozatcím: Innovations in Art and Design;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 89.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        45 543 Ft (43 375 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 109 Ft off)
      • Kedvezményes ár 36 435 Ft (34 700 Ft + 5% áfa)

    45 543 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Opening up areas of thought previously unexplored in arts and education, this book introduces students of visual culture, performance studies and art and design to broad contextual frameworks, new directions in practice, and gives detailed cases from, and insights into a changing pedagogy.

    Több

    Hosszú leírás:

    With radical changes happening in arts over the past two decades, this book brings us up to date with the social and economic contexts in which the arts are produced. Influential and knowledgable leaders in the field debate how arts education - particularly in visual art - has changed to meet new needs or shape new futures for its production and reception.


    Opening up areas of thought previously unexplored in arts and education, this book introduces students of visual culture, peformance studies and art and design to broad contextual frameworks, new directions in practice, and finally gives detailed cases from, and insights into, a changing pedagogy.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1 Globalisation, Saskia Sassen; Chapter 2 Future Academy, Clémentine Deliss; Chapter 3 System Error, Geoff Cox, Joasia Krysa; Chapter 4 An Ecological Context, Tim Collins, Reiko Goto; Chapter 5 Unrealised, Matthew Cornford, David Cross; Chapter 6 Sophie Calle?s Appointment at the Freud Museum, Judith Rugg; Chapter 7 Imagination Can Save us Ann Rosenthal; Chapter 8 Eco-Art Practices, Reiko Goto, Tim Collins; Chapter 9 Connecting Conversations, Peter Renshaw; Chapter 10 Creative Practices and the ?Stigma of the Therapeutic?, Iain Biggs, Amanda Wood; Chapter 11 Outside ?The True??, Peter Dallow; Chapter 12 Related Objects of Thought, Katy MacLeod, Lin Holdridge; Chapter 13 You are Always Someone Else?s Monster, Lucien Massaert; Chapter 14 The Responsibility and Freedom of Interpretation, Mika Hannula; Chapter 15 Self-awareness and Empowerment in Architectural Education, Tony Aldrich; Chapter 16 Outside the Frame, Beverly Naidus; Chapter 17 The Body Politic, Jane Trowell; Chapter 18 Green Visions/Grey Infrastructure, Noel Hefele; Chapter 19 Conclusions, Malcolm Miles;

    Több