• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Neues verkehrswissenschaftliches Journal - Ausgabe 19: Modeling of Various Mixed Traffic Zones for Evaluation of Operating Performance on Urban Rail-bound Networks

    Neues verkehrswissenschaftliches Journal - Ausgabe 19 by Liu, Di;

    Modeling of Various Mixed Traffic Zones for Evaluation of Operating Performance on Urban Rail-bound Networks

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 25.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        10 605 Ft (10 100 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 530 Ft off)
      • Discounted price 10 075 Ft (9 595 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Books on Demand
    • Megjelenés dátuma 2017. január 1.

    • ISBN 9783744841030
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem200 oldal
    • Méret 220x155x12 mm
    • Súly 325 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 44 Farbabb.
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Rail-bound transport in urban areas plays an important role in public transport. Given its urban setting, urban rail-bound transport can be significantly influenced by the interfering road traffic around it. Considering the capacity and operation quality of urban rail-bound transport influenced by road traffic in various urban mixed traffic zones, it'very important to investigate and include the road traffic influences for capacity research on urban rail-bound transport. In this dissertation, two approaches are developed to model the road traffic influences according to the analysis of the interactions between urban mixed traffic in various mixed traffic zones. As an important intermediate result, the newly-developed waiting time function is determined to adapt to an urban rail-bound system with consideration of external influences. Furthermore, an algorithm is developed in the model with an event-driven system to simulate the interactions among urban mixed traffic in various mixed traffic zones. This algorithm is used to assess the significance of mixed traffic impacts and derive the primary results for capacity research.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Neues verkehrswissenschaftliches Journal - Ausgabe 19: Modeling of Various Mixed Traffic Zones for Evaluation of Operating Performance on Urban Rail-bound Networks

    Neues verkehrswissenschaftliches Journal - Ausgabe 19: Modeling of Various Mixed Traffic Zones for Evaluation of Operating Performance on Urban Rail-bound Networks

    Liu, Di;

    10 605 Ft

    next
    0