
Neues verkehrswissenschaftliches Journal - Ausgabe 16
Capacity Research in Urban Rail-Bound Transportation with Special Consideration of Mixed Traffic
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 25.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 530 Ft off)
- Discounted price 10 075 Ft (9 595 Ft + 5% áfa)
10 605 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Books on Demand
- Megjelenés dátuma 2017. január 1.
- ISBN 9783743180673
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem156 oldal
- Méret 220x155x9 mm
- Súly 259 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 34 Farbabb. 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
In urban mixed traffic zones, urban rail-bound transport interacts with road traffic, which includes motorized road traffic as well as non-motorized road traffic. The quality of operation and the capacity of urban rail-bound transport are heavily influenced by the road traffic in urban mixed traffic zones. Capacity research is one of the most important methods for the validation of timetables on an existing or planned infrastructure, for adequate railway capacity design of the infrastructure, as well as the performance evaluation for railway operation. For the urban mixed traffic zones, two developed approaches in this research can be used to carry out capacity research with consideration of the road traffic influences on urban rail-bound transport. As a result of the stochastic influences of road traffic on urban rail-bound transport, the waiting time function will be adapted to mixed traffic conditions, which can derive the recommended area of traffic flow for the situation of urban mixed traffic more plausibly. In addition, an algorithm for modeling an event-driven system is developed for preliminary determining the results of capacity research. Accordingly, the operating performance for urban rail-bound transport with road traffic influences can be determined and evaluated.
Több
Neues verkehrswissenschaftliches Journal - Ausgabe 16: Capacity Research in Urban Rail-Bound Transportation with Special Consideration of Mixed Traffic
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
10 605 Ft