
Navigating Digital Transformation
The Dynamics of Educational Technology Adoption
Sorozatcím: Assessment of Educational Technology;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 39.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 048 Ft off)
- Discounted price 16 191 Ft (15 420 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 238 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. augusztus 18.
- ISBN 9781032944067
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem168 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 25 Illustrations, black & white; 25 Line drawings, black & white; 32 Tables, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
_Toc6331" target="_blank">1 Technology Adoption in Education Több
Hosszú leírás:
This book explores the process of educators? technology adoption, which is crucial for digital transformation in today's educational landscape. It is based on rigorous research which highlights the dynamics of technology adoption, the evolution of institutional culture, and the development of digital artifacts as educators navigate the incorporation of educational technology. Through a thorough analysis of the complex factors influencing technology adoption, the book seeks to bridge theory and practice, technology and teaching methods, policy, and execution, to promote more effective and meaningful educational innovation and transformation.
This book confronts the challenges within this field by illustrating the development process of teachers' technology adoption. It introduces novel representations and analytics of technology adoption dynamics, offering new insights into the mechanisms behind teachers' technological understanding beyond mere self-reported acceptance. Through a thorough analysis of the complex factors influencing technology adoption, the book seeks to bridge theory and practice, technology and teaching methods, policy, and execution, to promote more effective and meaningful educational innovation and transformation. To study the short- and long-term effects that may improve the assessment of interventions, the author proposes a dynamic model. The reader is also introduced to a framework based on a downscaling scheme that can project cultural factors of the institution onto a teacher?s implementation behaviour. The book further considers navigating through technological integration by inspecting technology-related quality of teaching artifacts. It considers the patterns of integrating digital tools and teaching practice that can be identified by examining the technology-specified quality of digital artifacts shaped by teachers.
This book targets several key groups in the education sector, including educators, researchers, policymakers, and educational technology professionals. The author shares the knowledge to support the integration of technology and transformation in education by providing interdisciplinary perspectives and practical strategies.
Több