Nachhaltigkeits?Marketing. Ein globaler Ansatz: Ein globaler Ansatz

Nachhaltigkeits?Marketing. Ein globaler Ansatz

Ein globaler Ansatz
 
Kiadó: Wiley VCH
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 34.95
Becsült forint ár:
16 880 Ft (16 077 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

15 193 (14 469 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 1 688 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
 
  példányt

 
 
 
 
A termék adatai:

ISBN13:9783527507641
ISBN10:3527507647
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:400 oldal
Méret:240x170 mm
Nyelv:német
0
Témakör:
Hosszú leírás:
Nachhaltigkeits-Marketing liefert eine neue, nachhaltigkeitsorientierte Vision für das Marketing des 21. Jahrhunderts. Im Fokus steht das Konsumenten-Marketing mit einem Schwerpunkt auf der Integration von Nachhaltigkeits-Prinzipien sowohl in die Theorie, als auch in die Praxis.