• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Multimodality in Practice: Investigating Theory-in-Practice-through-Methodology

    Multimodality in Practice by Norris, Sigrid;

    Investigating Theory-in-Practice-through-Methodology

    Sorozatcím: Routledge Studies in Multimodality;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 160.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        80 976 Ft (77 120 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 8 098 Ft off)
      • Discounted price 72 878 Ft (69 408 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2011. november 9.

    • ISBN 9780415880374
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem270 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 630 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 41 Illustrations, black & white; 40 Halftones, black & white; 1 Line drawings, black & white; 2 Tables, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    In this wide-ranging collection, contributors present examples of multimodal discourse analysis in practice. The book illustrates new theoretical, methodological and empirical research into new technologies such as the internet, software, CD-ROM, video, and older technologies such as film, newspapers, brands or billboards. Each chapter demonstrates how aspects of multimodal theory and method can be used to conduct research into these and other multimodal texts.

    Több

    Hosszú leírás:

    In this wide-ranging collection, leading scholars, researchers, and emergent researchers from around the world come together and present examples of multimodal discourse analysis in practice. The book illustrates new theoretical, methodological and empirical research into new technologies such as the internet, software, CD-ROM, video, and older technologies such as film, newspapers, brands or billboards. Each chapter demonstrates how aspects of multimodal theory and method can be used to conduct research into these and other multimodal texts. Taken together, the book advances the field of multimodal discourse analysis and offers a range of current studies that address some of the most important questions facing researchers and students when investigating new or old technologies multimodally in linguistics, education, communication studies, sociology, anthropology and other fields.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface Sigrid Norris  1. Introduction to Part I: Primary Focus: Social Actors and Their Actions Sigrid Norris  2. Teaching Touch/Response-feel: A First Step to an Analysis of Touch from an (Inter)active Perspective Sigrid Norris  3. Interactive Technologies and the Function of the Senses Jens Loenhoff  4. Multi-modal Exchanges and Power Relations in a Public Relations Department Helen Sissons  5. Scientific Visualizations as Discourse Nexus: Transmission of Content or Context for Making Meaning? Shawn Rowe  6. Sacred Time: Temporal Rhythms in Aipan Practice Gudrun Frommherz  7. Display in Online Environments Rodney H. Jones  8. Technology and Reception as Multimodal Re-making Carey Jewitt  9. Introduction to Part II: Primary Focus Cultural Tools Sigrid Norris  10. Normativity and Software: A Multimodal Social Semiotic Approach Emilia Djonov and Theo Van Leeuwen  11. Reception as Social Action: The Case of Marketing Paul White  12. Combining Computational Tools with Systemic Functional Theory for Discourse Analysis Marissa K. L. E, Kay O?Halloran and Kevin Judd  13. Storm over the Starship: A Geosemiotic Analysis of Brand Co-Creation Denise M. Conroy and Richard W. Brookes  14. Multimodal Texts as Mediated Actions: Voice, Synchronization and Layered Simultaneity in Images of Disability Najma Al Zidjali  15. Mediating Multimodal Environmental Knowledge Across Animation Techniques Carmen Daniella Maier 16. Multimodality in Practice: Investigating Theory-in-practice-through-methodology Sigrid Norris

    Több