• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Media and the Restyling of Politics: Consumerism, Celebrity and Cynicism

    Media and the Restyling of Politics by Corner, John; Pels, Dick;

    Consumerism, Celebrity and Cynicism

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 161.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        81 482 Ft (77 602 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 16 296 Ft off)
      • Kedvezményes ár 65 186 Ft (62 082 Ft + 5% áfa)

    81 482 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma First Edition
    • Kiadó SAGE Publications Ltd
    • Megjelenés dátuma 2003. augusztus 7.

    • ISBN 9780761949206
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem224 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Bringing together the work of leading academics in media and cultural studies, this book questions the ways in which emerging forms of political style relate not only to new conventions of celebrity and publicity but to ideas about representation, citizenship and the democratic process.

    Több

    Hosszú leírás:

    Within media research and cultural studies, the mediation of politicians and the play-off between versions of high and low politics are attracting increasing interest.



    Media and the Restyling of Politics brings together the work of leading academics in media and cultural studies to pursue an agenda of research, analysis and debate about the changing nature of political culture and its mediation. The contributors question the ways in which emerging forms of political style relate not only to new conventions of celebrity and publicity but to ideas about representation, citizenship and the democratic process. Topics covered include: celebrity politicians, the marketing of politics, identity and popular culture.




    "The authors deal with a number of important concepts- e.g., aesthetic politics, celebrity politician, cool politics, the president as 'entertainer-in-chief,' 'the supermarket state,' permanent campaigns, and political brands- and discuss their implementation and far-reaching sociocultural implications... this work deserves to be widely read, especially during election seasons. Highly recommend."

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction - John Corner and Dick Pels
    The Re-Styling of Politics
    Democracy's Inner Voice - Frank Ankersmit
    Political Style as Unintended Consequence of Political Action
    Aesthetic Representation and Political Style - Dick Pels
    Re-Balancing Identity and Difference in Media Democracy
    Mediated Persona and Political Culture - John Corner
    The Celebrity Politician - John Street
    Political Style and Popular Culture
    `After <i>Dallas</i> and <i>Dynasty</i> We Have? Democracy' - Liesbet van Zoonen
    Articulating Soap, Politics and Gender
    Citizen Consumers - Margaret Scammell
    Towards a New Marketing of Politics?
    Lifestyle Politics and Citizen-Consumers - W Lance Bennett
    Identity, Communication and Political Action in Late Modern Society
    Reconfiguring Civic Culture in the New Media Milieu - Peter Dahlgren
    Popular Culture and Mediated Politics - Jon Simons
    Intellectuals, Elites and Democracy
    Marked Bodies - Bronislaw Szerszynski
    Environmental Activism and Political Semiotics

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Media and the Restyling of Politics: Consumerism, Celebrity and Cynicism

    Secondary English and Literacy: A Guide for Teachers

    Haworth, Avril; Haworth, Avril; Turner, Christopher;

    22 769 Ft

    18 215 Ft

    20% %kedvezmény
    Media and the Restyling of Politics: Consumerism, Celebrity and Cynicism

    Hitler and His Allies in World War Two

    Adelman, Jonathan; (ed.)

    20 238 Ft

    16 191 Ft

    20% %kedvezmény
    Media and the Restyling of Politics: Consumerism, Celebrity and Cynicism

    The Fungal Colony

    Gow, N. A. R.; Robson, G. D.; Gadd, G. M.; (ed.)

    57 695 Ft

    46 156 Ft

    Media and the Restyling of Politics: Consumerism, Celebrity and Cynicism

    Charles Darwin: Voyaging

    Browne, Janet;

    14 170 Ft

    12 754 Ft

    Media and the Restyling of Politics: Consumerism, Celebrity and Cynicism

    Democratic Accountability and the Use of Force in International Law

    Ku, Charlotte; Jacobson, Harold K.; (ed.)

    21 251 Ft

    19 126 Ft

    Media and the Restyling of Politics: Consumerism, Celebrity and Cynicism

    Night Vision: Basic, Clinical and Applied Aspects

    Hess, R. F.; Sharpe, L. T.; Nordby, K.; (ed.)

    75 915 Ft

    68 324 Ft

    next