
Media and Crisis Communication
Sorozatcím: Electronic Media Research Series;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 135.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 665 Ft off)
- Discounted price 54 659 Ft (52 056 Ft + 5% áfa)
68 323 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2024. december 27.
- ISBN 9781032619064
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem256 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 11 Illustrations, black & white; 9 Halftones, black & white; 2 Line drawings, black & white; 21 Tables, black & white 666
Kategóriák
Rövid leírás:
This volume centers on the relationship between media and crisis communication, the need to address which has only been heightened by the recent experience of COVID-19 and the needs for public health crisis communication.
TöbbHosszú leírás:
This volume centers on the relationship between media and crisis communication, the need to address which has only been heightened by the recent experience of COVID-19 and the needs for public health crisis communication.
With multiple voices and multiple fields engaging simultaneously with crisis communication, this book illuminates the role of media in crisis communication within this complex environment. Both traditional and digital media, including social media platforms, respond to an array of crisis contexts including political crises, public health crises, disasters, and organizational crises. The book presents original research that approaches the effects of media in any of the possible crisis contexts.
This collection will interest scholars and students of crisis communication, public relations, risk communication, digital media, and political communication.
TöbbTartalomjegyzék:
Series Editor?s Foreword
Introduction
Chapter 1: Black Press Videos As Crisis Communication Tools for Social Amplification of Risk In a Global Pandemic
Chapter 2: Examining How Medium, Message, and Apology Used in Crises Responses Impact Stakeholders
Chapter 3: Arab Spring Conflict Visuals: A Content Analysis of Crisis Coverage on pan-Arab TV News
Chapter 4: Differentiation Versus Denial: Impact of Messaging About Player Transactions On Team Reputation, Ticket Sales, and Sports Channel Subscriptions
Chapter 5: Media Framing, Sports Activism Failure and Crisis Communication- European Football Teams and the One Love Campaign at the World Cup 2022
Chapter 6: Lessons Learned from the Early Days of the COVID-19 Pandemic: Communicating about Public Health Risks on Social Media
Chapter 7: The effectiveness of converging warning messages from multiple weather communicators
Chapter 8: Crisis Communication in the Age of AI: Navigating Opportunities, Challenges, and Future Horizons
Chapter 9: Checking the Pulse of Stakeholders through the Eyes of the Media: Examining Publics? Emotions in Covid Management and Communication
Chapter 10: Cloaking through Crisis Communication: Hiding Uncomfortable Information
Több

Media and Crisis Communication
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
68 323 Ft