• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Mathematische Lernprozesse: Analysen mit kognitionstheoretischen Modellen

    Mathematische Lernprozesse by Hasemann, Klaus;

    Analysen mit kognitionstheoretischen Modellen

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 59.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        25 447 Ft (24 235 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 2 036 Ft off)
      • Discounted price 23 411 Ft (22 296 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1986
    • Kiadó Vieweg+Teubner Verlag
    • Megjelenés dátuma 1986. január 1.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783528089375
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem224 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 367 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk VIII, 224 S.
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Springer Book Archives

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Einleitung.- 2. Eine empirische Untersuchung zur Bruchrechnung.- 3. Kognitionstheoretische Modelle.- 4. Die Interpretation der Schülerergebnisse bei Aufgaben aus der Bruchrechnung.- 5. Die Anwendung der Modelle auf eine Lernsequenz zur Einführung in das algorithmische Denken.- 6. Diskussion der Ergebnisse.- Anhang: Interviewfragebogen mit Aufgaben zur Addition von Bruchzahlen.

    Több