
Marketing Research for the Tourism, Hospitality and Events Industries
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 677 Ft off)
- Discounted price 58 708 Ft (55 912 Ft + 5% áfa)
73 384 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. június 20.
- ISBN 9781032940403
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem200 oldal
- Méret 246x174 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 36 Illustrations, black & white; 36 Halftones, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
This user-friendly textbook covers qualitative, quantitative and social media research methods to provide students and course leaders with an accessible guide for learning and teaching marketing research from start to finish.
TöbbHosszú leírás:
This user-friendly textbook covers qualitative, quantitative and social media research methods to provide students and course leaders with an accessible guide for learning and teaching marketing research from start to finish.
The second edition of this textbook has been updated to include:
- New content on digital research, social media research methods, emerging technologies such as AI in marketing research, sustainability in tourism, hospitality and events research, thematic analysis, real-time research and researching current visitor trends, experiences, preferences and lifestyles to ensure the destination or event is successful.
- New international short case studies to showcase real-life applications where market research can be used to attract and retain visitors for tourism, hospitality and events.
This holistic, concise and accessible textbook is essential reading for all students to gain knowledge as to what visitors want from the travel, hospitality and/ or event experience and how to influence a destination?s success.
TöbbTartalomjegyzék:
'1. Researching Changing Visitor Preferences. 2. Understanding Cultural and Ethical Research Issues. 3. Starting the Research Process. 4. Choosing Research Participants. 5. Writing a Visitor Survey. 6. Administering Visitor Surveys. 7. Moderating Focus Groups. 8. Managing Projective Techniques and Observation Research. 9. Conducting Visitor Interviews. 10. Using Social Media to Conduct Research. 11. Analyzing Research Data. 12. Preparing the Report and Presentation.
Több
Marketing Research for the Tourism, Hospitality and Events Industries
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
73 384 Ft