• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Learning Assessment and Accountability for Higher Education in China

    Learning Assessment and Accountability for Higher Education in China by Xia, Huanhuan;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        73 384 Ft (69 890 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 677 Ft off)
      • Discounted price 58 708 Ft (55 912 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. május 30.

    • ISBN 9781032671918
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem184 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 1 Illustrations, black & white; 1 Line drawings, black & white; 23 Tables, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The book explores how to use student learning outcome assessment data to improve teaching and learning in Chinese higher education. 

    Több

    Hosszú leírás:

    The book explores how to use student learning outcome assessment data to improve teaching and learning in Chinese higher education.


     


    The author comprehensively examines learning outcome assessment under the background of inner and external quality assurance scheme in China and argues that it must be applied within a defined policy framework, organizational structure and following operational procedures. She demonstrates the importance of student learning outcome assessment in Chinese higher education, its current state and ways to use assessment data for accountability and improvement of students? learning quality. The book makes an original contribution to higher education by exploring whether and how such assessment influences the arduous, resource-intensive and complex task of improving and sustaining education quality.


     


    The book will appeal to scholars and postgraduate students of higher education, education assessment and evaluation, and critical thinking.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    I  Defining Quality of Higher Education in China  II The Brief History of Accountability and Learning Outcomes Assessment in Chinese higher education  III A Global Perspective on Students Learning Outcomes Assessment  IV Challenge for Learning outcomes assessment in Chinese Higher Education  V Empirical study of college students' epistemological belief and critical thinking  VI  In-Depth Interpretation of the Core Influencing Factors of Critical Thinking  VII The Future of Learning Outcomes and Accountability in Chinese Higher Education

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Learning Assessment and Accountability for Higher Education in China

    Learning Assessment and Accountability for Higher Education in China

    Xia, Huanhuan;

    73 384 Ft

    next