A termék adatai:
ISBN13: | 9781108440547 |
ISBN10: | 1108440541 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 366 oldal |
Méret: | 275x219x15 mm |
Súly: | 930 g |
Nyelv: | francia |
0 |
Témakör:
Le monde en français Coursebook
French B for the IB Diploma
Sorozatcím:
IB Diploma;
Kiadás sorszáma: 2, Revised
Kiadó: Cambridge University Press
Megjelenés dátuma: 2018. szeptember 27.
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 40.95
GBP 40.95
Az Ön ára:
17 801 (16 953 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 1 978 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Nem tudnak pontosabbat?
Rövid leírás:
An expertly written French B course now updated for first examination 2020, providing students with thought-provoking materials to help them develop strong language skills and solid critical thinking.
Hosszú leírás:
An expertly written French B course now updated for first examination 2020, providing students with thought-provoking materials to help them develop strong language skills and solid critical thinking. The coursebook helps students develop their French language skills as they explore the five themes from the new IB Diploma Language B guide: identities, experiences, human ingenuity, social organisation and sharing the planet. Each unit begins with 'big questions' that get learners thinking about global topics such as, 'how do we express our identity?' These help students appreciate wider issues before developing their reading, writing, speaking and listening skills through international texts, practice exercises and activities in the style of the exam. Answers to questions and audio files for the listening exercises are in the teacher's resource.
Tartalomjegyzék:
Avant
-propos; 1. Identit&&&233;s : 1.1. Je suis, tu es, nous sommes; 1.2. Vivre autrement; 1.3. En pleine forme !; 1.4. Langues et langages; 2. Exp&&&233;riences; 2.1. Les voyages forment la jeunesse; 2.2. Je me souviens; 2.3. Je veux &&&234;tre adulte !; 2.4. &&&192; la recherche d'une vie meilleure; 3. Ing&&&233;niosit&&&233; humaine; 3.1. Science, technologie et soci&&&233;t&&&233;; 3.2. Les arts et nous; 3.3. Les arts, miroir des soci&&&233;t&&&233;s francophones; 3.4. Le monde vu par les m&&&233;dias; 4. Organisation sociale; 4.1. Moi et mes proches; 4.2. Moi et les autres; 4.3. &&&201;tudes et emploi; 4.4. L'ordre public; 5. Partage de la plan&&&232;te; 5.1. Plan&&&232;te bleue, plan&&&232;te verte; 5.2. Nos droits ... tous; 5.3. Conflits et paix; 5.4. Quel dilemme !; 6. Types de textes.
-propos; 1. Identit&&&233;s : 1.1. Je suis, tu es, nous sommes; 1.2. Vivre autrement; 1.3. En pleine forme !; 1.4. Langues et langages; 2. Exp&&&233;riences; 2.1. Les voyages forment la jeunesse; 2.2. Je me souviens; 2.3. Je veux &&&234;tre adulte !; 2.4. &&&192; la recherche d'une vie meilleure; 3. Ing&&&233;niosit&&&233; humaine; 3.1. Science, technologie et soci&&&233;t&&&233;; 3.2. Les arts et nous; 3.3. Les arts, miroir des soci&&&233;t&&&233;s francophones; 3.4. Le monde vu par les m&&&233;dias; 4. Organisation sociale; 4.1. Moi et mes proches; 4.2. Moi et les autres; 4.3. &&&201;tudes et emploi; 4.4. L'ordre public; 5. Partage de la plan&&&232;te; 5.1. Plan&&&232;te bleue, plan&&&232;te verte; 5.2. Nos droits ... tous; 5.3. Conflits et paix; 5.4. Quel dilemme !; 6. Types de textes.