• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Language Intake: Understanding and Improving Language Learning and Teaching

    Language Intake by Griffiths, Carol;

    Understanding and Improving Language Learning and Teaching

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 135.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        68 323 Ft (65 070 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 832 Ft off)
      • Discounted price 61 491 Ft (58 563 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2024. november 5.

    • ISBN 9781032799926
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem156 oldal
    • Méret 246x174 mm
    • Súly 450 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 2 Tables, black & white
    • 660

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Aimed towards advanced students and researchers in language acquisition and teaching, Language Intake considers the long-debated definition of language intake and its determining factors, and in doing so presents a unique argument for language input and intake.


    Több

    Hosszú leírás:

    Aimed towards advanced students and researchers in language acquisition and teaching, Language Intake: Understanding and Improving Language Learning and Teaching considers the long-debated definition of language intake and its determining factors. In doing so, it presents a unique argument for language input and intake, with a particular focus on how "input", "interaction", "identity", and "investment" contribute to intake through complex intercommunication.


    The book defines each of the contributing factors of intake in turn and demonstrates the principles of language intake through interviews with successful language learners, in order to encourage teachers to take these factors into consideration so as to maximise intake of the target language.


    The author proposes that all these multiple factors contribute to what might be called the ?Intake Hypothesis?, which can be outlined as a practicable framework to support teachers in providing rich, interesting, and extensive input, affording opportunities for interaction, respecting learner identity, and offering a motivating environment to encourage and sustain investment of time and effort, thereby contributing to intake.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Foreword by Lilia S. Borquez-Morales


    List of abbreviations



    1. Reflections on the black hole of language intake

    2. The intake concept: Overview

    3. The role of input in the achievement of intake

    4. The role of interaction in the achievement of intake

    5. The role of identity in the achievement of intake: Biographical and sociocultural factors

    6. The role of identity in the achievement of intake: Ccognitive and psychological factors

    7. The role of identity in the achievement of language intake: Affective factors       

    8. The role of investment in the achievement of intake 

    9. Theoretical  underpinnings of language intake 

    10. The Intake Hypothesis: A summary


    Glossary


    Intake questionnaire


    Index

    Több