• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Japanische Zweitakt-Motorräder: Die Straßenmodelle ab 250 cm? Hubraum

    Japanische Zweitakt-Motorräder by Hrachowy, Frank O.;

    Die Straßenmodelle ab 250 cm? Hubraum

    Sorozatcím: Typenkompass;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 12.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        5 090 Ft (4 848 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 255 Ft off)
      • Discounted price 4 836 Ft (4 606 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Motorbuch Verlag
    • Megjelenés dátuma 2013. március 28.

    • ISBN 9783613035393
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem128 oldal
    • Méret 205x140x7 mm
    • Súly 266 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk 2 SW-Fotos, 137 Farbfotos
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Suzukis unglaubliche Wasserbüffel, Kawasakis infernalisch kreischende Dreizylinder, Yamahas hoch kultivierte RDs mit Wasserkühlung - die Auswahl war gigantisch.

    Több

    Hosszú leírás:

    Die japanische Motorradindustrie fing ganz klein und bescheiden an - das galt für die Hubräume wie für die verwendete Technik. Während sich die westeuropäische Motorradindustrie in den größeren Klassen alsbald davon verabschiedete, legten die ?Japaner? erst richtig los: Zwei-, Drei- und Vierzylinder, von 50 bis 750 Kubik - es gab praktisch nichts, was nicht angeboten wurde. Die Literleistungen waren so gewaltig, dass sie Reifen, Fahrwerke und Fahrer überforderten. Die Legende indes ist unvergessen: Suzukis unglaubliche Wasserbüffel, Kawasakis infernalisch kreischende Dreizylinder, Yamahas hoch kultivierte RDs mit Wasserkühlung - die Auswahl war gigantisch.

    Több