
IT Project Proposals
Writing to Win
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 95.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 616 Ft off)
- Kedvezményes ár 38 464 Ft (36 632 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
48 079 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 2005. július 28.
- ISBN 9780521612579
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem158 oldal
- Méret 247x174x9 mm
- Súly 260 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 13 b/w illus. 10 tables 0
Kategóriák
Rövid leírás:
A guide to creating high quality, persuasive proposals promoting software products or services.
TöbbHosszú leírás:
Whether responding to tender from a potential client or pitching a new IT project to the Board, a well-written proposal can be the difference between success and failure. IT Project Proposals: Writing to Win can help you to create high quality, persuasive proposals that will stand out from the crowd. The author explains how to determine the reader's basis of decision and the writer's unique selling points. It discusses the structuring of documents, the secrets behind persuasive writing, and the basic grammar and punctuation rules that will prevent writers from destroying a good argument through bad presentation. Case studies and numerous examples show how the techniques described can be used in real-life situations. The book also introduces an automated questionnaire allowing any IT proposal to be reviewed and rated. Written for IT managers, consultants and anyone else producing internal or commercial proposals promoting software products or services.
"All proposal writers should read this superb book. In fact, all technical communicators should have it at their desks. It is easy to read, is designed well in its use of white space and typography, and offers many useful concepts. Even if its overall size might lead you to believe that it doesn't have much to say, this small book is packed with loads of information."
Jackie Damrau for Technical Communication
Tartalomjegyzék:
1. Introduction; 2. Establishing the strategy; 3. Choosing the content; 4. Structuring the proposal; 5. Tightening up the text; 6. Obeying the grammar rules; 7. Obeying the punctuation rules; 8. Finishing off; 9. Reviewing the result; 10. Summary; Appendix A. The document standard; Appendix B. References and resources; Appendix C. Case studies.
Több