• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Investigating Plagiarism in Second Language Writing

    Investigating Plagiarism in Second Language Writing by Lei, Jun; Hu, Guangwei;

    Sorozatcím: Elements in Applied Linguistics;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 17.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        8 603 Ft (8 194 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 860 Ft off)
      • Discounted price 7 743 Ft (7 375 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2025. január 16.

    • ISBN 9781009350853
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem60 oldal
    • Méret 229x152x3 mm
    • Súly 105 g
    • Nyelv angol
    • 679

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This Element aims to provide a comprehensive and in-depth exploration of the issue of plagiarism in second language writing.

    Több

    Hosszú leírás:

    This Element aims to provide a comprehensive and in-depth exploration of the issue of plagiarism in second language writing. It first outlines the importance of plagiarism as a real-world issue cutting across educational and cultural contexts and touches upon several prominent controversies over the issue. Then the Element defines and conceptualises plagiarism by critically examining the diverse extant definitions and discussing various discourses on plagiarism. Following that, it explores L2 students' perceptions of and stances on plagiarism, and identifies factors that contribute to L2 students' plagiarism. Informed by the current theoretical and empirical research, the Element critically evaluates three major approaches to dealing with plagiarism and, based on the critical evaluation, proposes pedagogical activities and strategies for fostering L2 students' intertextual competence. Finally, the Element calls for a reconceptualisation of plagiarism that embraces a multidimensional approach to dealing with plagiarism in second language writing, and outlines directions for further research.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction; 2. Defining and conceptualising plagiarism; 3. L2 students' perceptions and stances; 4. Factors contributing to L2 students' plagiarism; 5. Approaches to dealing with plagiarism; 6. Conclusion; References.

    Több