
Introduction to Graphic Design
A Guide to Thinking, Process, and Style
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 34.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 542 Ft off)
- Discounted price 14 167 Ft (13 492 Ft + 5% áfa)
17 708 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2
- Kiadó Bloomsbury Visual Arts
- Megjelenés dátuma 2023. február 23.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781350232235
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem256 oldal
- Méret 268x210x16 mm
- Súly 880 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 500 full colour 482
Kategóriák
Hosszú leírás:
From your first day learning the basic terms of design, through to bringing together your final portfolio, Introduction to Graphic Design 2nd edition is the perfect companion for your learning journey.
Written by experienced educator and designer Aaris Sherin, this popular textbook is designed for visual learners and explains all the key topics introductory graphic design classes will contain. Concepts covered include layout, narrative, semiotics, colour, typography, production and context, and examples range from packaging design and advertising, through to apps and motion graphics.
- Boxes of "Do's and Don'ts", tips and discussion points
- Practical exercises throughout the book
- Design In Action case studies
- Broad variety of inspirational work from international designers
- Includes advice on design development, research, presenting and critiquing work
This new edition brings together an even more diverse range of featured designers, more coverage of cultural differences and sensitivity considerations, more digital-first design and more critical analysis of trends in graphic design.
Tartalomjegyzék:
Preface
1.Overview of the Field
2. Concepts and Ideas
3. Form and Space
4.Working with Color
5.Typography
6.Using and Creating Imagery
7.Layout and Arrangement
8.Context and Production
Conclusion
Glossary
Index

Introduction to Graphic Design: A Guide to Thinking, Process, and Style
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
17 708 Ft