
Internal Communication in Times of Crisis ? How to secure employee trust, support and advocacy in crisis situations
How to secure employee trust, support and advocacy in crisis situations
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 97.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 909 Ft off)
- Discounted price 44 183 Ft (42 079 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
49 091 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Kogan Page
- Megjelenés dátuma 2025. július 3.
- ISBN 9781398620605
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem240 oldal
- Méret 234x156x15 mm
- Súly 666 g
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Build the strategic and tactical understanding necessary to help you inform, engage and support your internal community through a crisis and advocate for the organization.
TöbbHosszú leírás:
Traditionally, crisis communication has focused on the needs of the media and other external audiences, yet it is your employees who often face the crisis most directly and who fuel your organization's reputation, resilience and recovery.
Internal Communications in Times of Crisis will help you unlock the power of internal communication to guide your organization through crisis and back to business as usual with confidence and care.
Written by expert communications trainer and consultant Alison Arnot, this comprehensive guide covers the full span of internal crisis communication. This book explains how to make sure employees feel heard, supported and valued amid the shock and emotion a crisis brings. Learn how to motivate and empower them with the knowledge needed to deliver a crisis response and harness pride and passion to inspire your employees to connect, collaborate and advocate for the organization as you negotiate the path to recovery.
Using a mix of theory, practical examples and expert insights, this book gives you the understanding necessary to support your employees through a crisis and helps you understand the different approaches and considerations required in different crisis situations. Covering strategic activity such as gathering insight, setting objectives, working with leadership, defining approach and evaluating success together with tactical activity such as crafting messages, selecting channels and addressing concerns, this is the ultimate guide for internal communicators looking to navigate crises with confidence.