• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Improving the Relational Space of Curriculum Realisation: Social Network Interventions

    Improving the Relational Space of Curriculum Realisation by Sinnema, Claire; Daly, Alan J.; Rodway, Joelle;

    Social Network Interventions

    Sorozatcím: Emerald Professional Learning Networks Series;

      • Kiadói listaár GBP 40.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 244 Ft (19 280 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Emerald Publishing Limited
    • Megjelenés dátuma 2023. július 20.

    • ISBN 9781803825168
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem224 oldal
    • Méret 198x129x12 mm
    • Súly 255 g
    • Nyelv angol
    • 522

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Improving the Relational Space of Curriculum Realisation outlines an approach to intervention that helps educators solve problematic patterns in their networks, leverage resources better within and across school networks, and embed relational conditions that are conducive to ambitious curriculum goals being realised.

    Több

    Hosszú leírás:

    In educational policy, research and practice circles, there has been much attention in recent times to the power and potential of social networks for supporting educational improvement. Improving the Relational Space of Curriculum Realisation foregrounds the potential of the relational space, and its improvement, in the context of curriculum realisation in particular.


    Curriculum reform is a key lever in systems? efforts to meet ambitious goals for student achievement, progress and wellbeing. Both large-scale reform and school-level curriculum change present learning demands for school leaders and teachers alike, and they simultaneously give rise to challenges and opportunities for those charged with giving effect to them. The authors highlight the role of social capital in addressing those demands, challenges, and opportunities, emphasising the need to improve the relational space within which curriculum change takes place.


    Improving the Relational Space of Curriculum Realisation outlines an approach to intervention that helps educators solve problematic patterns in their networks, leverage resources better within and across school networks, and embed relational conditions that are conducive to ambitious curriculum goals being realised.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction

    PART 1- SETTING THE SCENE

    Part 1-Introduction

    Chapter 1. A Social Network Lens on Curriculum Realisation

    Chapter 2. Social Network Interventions

    Chapter 3. A Theory of Action Approach to Examining Interventions

    Chapter 4. The Policy Landscape and the Project Context

    Chapter 5. Insights Into the Relational Space: Our Approach to Data Collection and Analysis

    PART 2- BETTER TOGETHER INTERVENTION THEORY OF ACTION

    Part 2- Introduction

    Chapter 6. Hui 1?Providing Grounded Stimulus

    Chapter 7. Hui 2 ? Using Guided Discovery

    Chapter 8. Hui 3 ? A Problem-Solving Approach to Action Planning

    Chapter 9. Hui 4 ? Shoes of Others

    PART 3- INTERVENTION IMPACT AND LOOKING FORWARD

    Part 3- Introduction

    Chapter 10. Shifts in the Relational Space

    Chapter 11. Looking Back to Move Forward

    Több