• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Immersed in Media: Telepresence in Everyday Life

    Immersed in Media by Bracken, Cheryl Campanella; Skalski, Paul;

    Telepresence in Everyday Life

    Sorozatcím: Routledge Communication Series; 10;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 42.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        21 757 Ft (20 721 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 351 Ft off)
      • Kedvezményes ár 17 406 Ft (16 577 Ft + 5% áfa)

    21 757 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2009. december 21.

    • ISBN 9780415993401
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem272 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 385 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 3 Tables, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "Over the next few decades, immersive media could fundamentally change the ways humans engage in entertainment, communication, and social interaction.? The current volume takes a step towards understanding this potential paradigm shift, combining insights from pioneers of the field of ?presence? with bright young scholars who bring a new perspective." ?Jeremy Bailenson, Stanford University, USA


    "This book provides an indispensable contribution to scholars in communication studies, computer science and psychology interested in the modes of being present in different media, and offers a careful historical and theoretical framework to the state-of-the-art research."?Anna Spagnolli, University of Padova, Italy


    "Bracken and Skalski have assembled a collection of works from the world?s foremost authorities on telepresence, a topic that has gone understudied for years. Someone has finally assembled a comprehensive volume on the subject. This book is a must not only for those interested in telepresence, but for mass communication scholars of all kinds."?Kenneth A. Lachan, University of Massachusetts, Boston, USA


    Immersed in Media highlights the increasing significance of telepresence in the media field. With contributions representing diverse disciplines, this volume delves into the topic through considerations of popular media types and their effects on users. Chapters in the work explain how the experience of presence can be affected by media technologies, including television, video games, film, and the Internet. They also discuss how presence experience mediates or moderates commonly studied media effects, such as enjoyment, persuasion, and aggression. These discussions are accompanied by overviews of the current state of presence research and its future. Ultimately, this work establishes the crucial role of telepresence in gaining a complete understanding of the uses and effects of popular media technologies.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Table of Contents ? Immersed in Media: Telepresence in Everyday Life ? ? Part I: Telepresence and Entertainment Media Popular Media and Telepresence: An Introduction Cheryl Campanella Bracken & Paul D. Skalski Telepresence and Film Kimberly Neuendorf & Evan Lieberman Telepresence and Television Cheryl Campanella Bracken & Renée A. Botta Telepresence and Computers: A Ghost in the Machine? David Westerman & Paul D. Skalski Telepresence and Video Games Ron Tamborini & Nicholas D. Bowman ? Part II. Telepresence and Effects of Media 6. Telepresence and Persuasion Terry Daugherty, Harsha Gangadharbatla, & Laura Bright 7. Telepresence and Media Enjoyment Tilo Hartmann, Christoph Klimmt, & Peter Vorderer 8. Telepresence and Media Effects Research Paul D. Skalski, James Denny, & Ashleigh K. Shelton ? Part III. The Future of Telepresence 9. Mediated Presence in the Future John A. Waterworth & Eva L. Waterworth 10. The Promise and Peril of Telepresence Matthew Lombard 11. Popular Media and Telepresence: Summary and Conclusion Cheryl Campanella Bracken & Paul D. Skalski

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Immersed in Media: Telepresence in Everyday Life

    Immersed in Media: Telepresence in Everyday Life

    Bracken, Cheryl Campanella; Skalski, Paul; (ed.)

    21 757 Ft

    17 406 Ft

    20% %kedvezmény
    Immersed in Media: Telepresence in Everyday Life

    Immersed in Media: Telepresence in Everyday Life

    Bracken, Cheryl Campanella; Skalski, Paul; (ed.)

    73 384 Ft

    58 708 Ft

    Immersed in Media: Telepresence in Everyday Life

    Fourier Analysis: An Introduction

    Stein, Elias M.; Shakarchi, Rami;

    44 536 Ft

    40 083 Ft

    20% %kedvezmény
    Immersed in Media: Telepresence in Everyday Life

    Child Protection: Risk and the Moral Order

    Parton, Nigel; Thorpe, David; May-Chahal, Corrine;

    21 251 Ft

    17 001 Ft

    Immersed in Media: Telepresence in Everyday Life

    Vocabulary in Practice 3

    Pye, Glennis;

    5 152 Ft

    4 636 Ft

    next